a70:ä hankkimassa...

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
aalpi

a70:ä hankkimassa...

Viesti Kirjoittaja aalpi »

Otsikon mukainen kamera olisi kiikarissa ja mieltä askarruttaa sen virrankulutus kun siihen ei tunnu olevan akkua tarjolla. Elikäs miten pitkään voi kuvailla lcd-näyttö päällä ennenkuin on patterien vaihto edessä? Myyjä suositteli ixus v3:a mutta halvempi hinta ja mielestäni paremmat ominaisuudet kuitenkin kallistavat valinnan a70:n puolelle. kertokaahan mielipiteitänne kyseisten kameroiden omistajat!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
hup

Viesti Kirjoittaja hup »

Onhan ladattavia AA-kokoisia akkuja melkein joka kaupassa.

Kannattaa hankkia laturi + 8 akkuparistoa.

Minulla on 128 muistikortti. Muistikortti täyteen ja kuvien katselua ja siirtoa tietokoneelle ja enemmänkin ( en osaa tarkkaan sanoa, kun en ole täsmällisesti testannut )
Niin yksi lataus virtaa riitti kaikkeen ylläolevaan.

Virta ei ole ongelma, mutta kannattaa hankkia vähintään tuo 128Megan kortti.

Valokuvat mielestäni erittäin hyviä automaattiasetuksillakin.
3Megapixeliä on parempi kuin A60 2Megapix.

Videopätkät, hiukan punasävyä kuvan oikeassa reunassa, mutta muuten hyviä. Pitäisi verrata toisten kameroiden videopätkiin.
aalpi

Kiitos vastauksesta, tuon halusinkin kuulla. Voihan niitä akkuja tosiaan ostella, näin äkkisestään vaan tuntuisi kätevämmälle jos kamerassa olisi joku canonin akku jota voisi sitten latailla... mutta kaipa sitä tosiaan normaali "kaupan" akuillakin pärjää.

Video-ominaisuus nyt lähinnä minulle kamerassa on hauska lisä, siltä en niin laatua odotakkaan mutta kuvan laatu saisi olla aika hyvä yhdistettynä kameran näppärään kokoon joten tuo a70 tuntuisi aika passelille ratkaisulle. Tänään olen lähdössä tarjouksia kyselemään.
hup

Viesti Kirjoittaja hup »

itse tilasin kameran Saksasta postiennakolla.

http://www.directshopper.de
aalpi

jep, tilasin juuri minäkin saksasta, tosin verkkokaupan kautta ;) Hinta oli huomattavasti edullisempi kuin "normaali" kaupasta. Nyt pitäisi vaan kaivaa joko englannin tai suomen kielinen manuaali jostain... kenelläkään hyviä linkkejä?
gisse

Viesti Kirjoittaja gisse »

Täältä löytyy englanninkielinen manuaali.

http://www.powershot.com/powershot2/cus ... 0_CUGe.pdf
aalpi

Kiitos! Tuollapa sitä pärjääkin. Useinhan nuo englanninkieliset ovat selkeämpiä kuin ne huonosti suomennetut suomenkieliset... Nyt vaan kun tulisi se kamera!
Vastaa Viestiin