käykö canon T70:n putki d300:seen?

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
kostaja!

käykö canon T70:n putki d300:seen?

Viesti Kirjoittaja kostaja! »

eli mulla on vanha kinojärkkäri canon T70 joka on hyvä peli, ottaa tosi hyvää kuvaa! siinä on pieni putki muistaakseni tele menee 105mm eli käykö tämä suoraan canonin d300 järkkään? mitä eroja niis putkis on?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
OskuK

Re: käykö canon T70:n putki d300:seen?

Viesti Kirjoittaja OskuK »

kostaja! kirjoitti:eli mulla on vanha kinojärkkäri canon T70 joka on hyvä peli, ottaa tosi hyvää kuvaa! siinä on pieni putki muistaakseni tele menee 105mm eli käykö tämä suoraan canonin d300 järkkään? mitä eroja niis putkis on?
Ei käy, vaaditaan sovite. Erona tuolla FDn objektiivilla nykysiin EF-objektiiveihin on ainakin erilainen kiinnitys, sähköisten kontaktien puute ja automaattitarkennuksen puute. Onkohan kamerassa filminsiirrossa vikaa jos se ottaa aina samaa kuvaa? ;-)
kostaja!

Viesti Kirjoittaja kostaja! »

pistitpä aika pahan..:)
SamiN

Viesti Kirjoittaja SamiN »

Ei taida 105mm käydä edes sovitteella?

http://photonotes.org/articles/eos-manual-lenses/
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
bitroid

Re: käykö canon T70:n putki d300:seen?

Viesti Kirjoittaja bitroid »

OskuK kirjoitti:
kostaja! kirjoitti:eli mulla on vanha kinojärkkäri canon T70 joka on hyvä peli, ottaa tosi hyvää kuvaa! siinä on pieni putki muistaakseni tele menee 105mm eli käykö tämä suoraan canonin d300 järkkään? mitä eroja niis putkis on?
Ei käy, vaaditaan sovite. Erona tuolla FDn objektiivilla nykysiin EF-objektiiveihin on ainakin erilainen kiinnitys, sähköisten kontaktien puute ja automaattitarkennuksen puute. Onkohan kamerassa filminsiirrossa vikaa jos se ottaa aina samaa kuvaa? ;-)
Hmm. Jos kyseessä on digikamera, niin ota filmi pois ja laita muistikortti tilalle. Se voi auttaa. Tämähän oli 300D-foorumi. ;)))
Vastaa Viestiin