Kuvien uudelleenjärjestely - millä työkalulla

Arkisto-ohjelmia, selausohjelmia, kuva-albumeja webbiin tekeviä
mthynell

Kuvien uudelleenjärjestely - millä työkalulla

Viesti Kirjoittaja mthynell »

Tilanne on se, että minulla on läjä kuvia levyllä. Haluaisin järjestää ne uudelleen esim. kuvauspäivän mukaan, mutta en viitsisi käsin käydä aineistoa läpi käsin.

Tähän varmaan löytyy jo valmis ratkaisu. Toiveena olisi, että voisin kertoa ohjelmalle esim. hakemiston mistä hakea kuvat ja kohdehakemiston, jonka alle muodostetaan päivämääräkohtaiset (tai vaikka kuukausikohtaiset) alihakemistot, johin kuvat siirrtään EXIF -tietojen perusteella.
7D + sekalainen setti.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mtala

Re: Kuvien uudelleenjärjestely - millä työkalulla

Viesti Kirjoittaja mtala »

mthynell kirjoitti:Tilanne on se, että minulla on läjä kuvia levyllä. Haluaisin järjestää ne uudelleen esim. kuvauspäivän mukaan, mutta en viitsisi käsin käydä aineistoa läpi käsin.

Tähän varmaan löytyy jo valmis ratkaisu. Toiveena olisi, että voisin kertoa ohjelmalle esim. hakemiston mistä hakea kuvat ja kohdehakemiston, jonka alle muodostetaan päivämääräkohtaiset (tai vaikka kuukausikohtaiset) alihakemistot, johin kuvat siirrtään EXIF -tietojen perusteella.
Downloader Pro tekee juuri noin. hinta noin 30 taalaa.
http://www.breezesys.com/Downloader/index.htm

Martti Tala
mthynell

Re: Kuvien uudelleenjärjestely - millä työkalulla

Viesti Kirjoittaja mthynell »

mtala kirjoitti: Downloader Pro tekee juuri noin. hinta noin 30 taalaa.
http://www.breezesys.com/Downloader/index.htm

Martti Tala
Kiiiittos!

Tuo on juuri mitä etsin. Ei vain tunne raw -kuvia ;-(
Plussana tosin se, että osaa erotella kuvat kameran mukaan. Minullakin on 300D ja Ixus430 ja olen tuskaillut sen kanssa, että haluan arkistoida niin, että kuvat on erteltuna eri hakemistoissa.
7D + sekalainen setti.
Vastaa Viestiin