old

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
mikko
Viesti:

old

Viesti Kirjoittaja mikko »

no vihdoin sain valmiiksi nettisivut siinä ensiksi muutama kuuluisa vanha photo, lisää on tulossa muutman päivän sisällä.

http://www.pbase.com/mikko_photo/old
*Pro Mikko Laakso*
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
malagant

Viesti Kirjoittaja malagant »

Miksihän ei minulle oikein aukea tuon gallerian ajatus? Pistä niitä 10D:llä otettuja kuvia tulemaan :).
fangio

Taiteellista

Viesti Kirjoittaja fangio »

Jaahas. Kuvat olivat sen verran omaperäisiä, että kyseessä on selvästi taiteilija. Mulle ei kolahtanut, mutta se saattaa kyllä johtua siitä, etten taiteesta mitään ymmärrä, vaan yritän vain haalia lisää kalustoa.
laite

Re: old

Viesti Kirjoittaja laite »

mikko @ 1D mk2 threadissa kirjoitti:kunnollinen galleria sisältää selkeän kokoisuuden, kuvat ovat kuin jatkuvassa liikkeessä sarjan ensimmäisestä viimeiseen kuvaan. Lisäksi kuviin pitää saada sopiva tunnelma ja tyyli joka toistuu joka kuvassa.
Kuvia voi räpsiä kuka vaan ja niitä ollaan nähty täälläkin
Miksi mä näen aika ison eron tuon sun kommenttisi ja tämän gallerian välillä?
euka

Viesti Kirjoittaja euka »

Kyllä näin hämäräkuvaamisessa on f2,8 minimi ihan paikoillaan.

Galleriasta jää sellainen vaikutelma että warettajalle käy lopussa huonosti. Ehkä tässä on jotain henkilökohtaistakin pelissä.
raamise

Viesti Kirjoittaja raamise »

laite kirjoitti:
mikko @ 1D mk2 threadissa kirjoitti:kunnollinen galleria sisältää selkeän kokoisuuden, kuvat ovat kuin jatkuvassa liikkeessä sarjan ensimmäisestä viimeiseen kuvaan. Lisäksi kuviin pitää saada sopiva tunnelma ja tyyli joka toistuu joka kuvassa.
joo, jäädään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa, piristävää nähdä omaperäistä kamaa. negatiivistripissä kolmas kuva tuhoaa sarjaa ja jää miettimään että miksi kuvaaja lopetti rivin näin. (epäilen itse luonnollisia syitä, eli valmiiseen negapätkään ei ruutujen sisältöä vapaasti valita jälkeenpäin.)

tuohon Laitteen tekstiin ei malta olla kommentoimatta, että aina löytyy eroa siinä mitä kunnon saarnamies puhuu ja itse tekee.
seppo raami
mikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikko »

laite kirjoitti:
Mähän sanoin "siinä ensiksi muutama kuuluisa vanha photo" ei pitäisi olla vaikeaa tekstiä?

Galleria on juuri teossa osa kuvista jo otettuna. Ilmoitan kun se on valmis.
*Pro Mikko Laakso*
saNppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja saNppa »

Kolmen foton turnee? No siitä se kaikki sitten paisuu uskomattomiin mittoihin... toivottavasti.
objektiivinen puoliharrastelija
Vastaa Viestiin