espanjasta?
-
espanjasta?
Sattui taannoin löytymään tällainen puoti etelän mailta:
http://www.fotoboom.com/
Tuntuisi äkkiseltää oleva melko edullinen enkä pitäisi mahdottomana vaikka kesäisen lomareissukohteen päättäisin tuon puodin sijainnin perusteella. Vaan olenko ymmärtänyt jotain väärin kun tuntuu liian hyvältä ollakseen totta?
Janne
http://www.fotoboom.com/
Tuntuisi äkkiseltää oleva melko edullinen enkä pitäisi mahdottomana vaikka kesäisen lomareissukohteen päättäisin tuon puodin sijainnin perusteella. Vaan olenko ymmärtänyt jotain väärin kun tuntuu liian hyvältä ollakseen totta?
Janne
-
Itse kuulun siihen isänmaalliseen kansanosaan joka ostaa kameran sieltä mistä halvimmalla saan, ja säästyneet rahat käytän oikeasti työllistäviin asioihin kuten palveluiden ostamiseen Suomessa. Ulkomaisen tavaran ostamisella Suomesta on aika pieni työllistävä merkitys ja hyvin pieni osa rahasta jää loppujen lopuksi Suomeen...spege kirjoitti: Minä kuulun vielä siihen vanhaan isänmaalliseen kansanosaan, joka ostaa kameransa Suomesta.
-
Voihan v..tu, en paremmin sano ;-) Ja me omilla rahoilla melskaajat ostetaan sieltä missä rahamme riittävät!!!spege kirjoitti:Minä kuulun vielä siihen vanhaan isänmaalliseen kansanosaan, joka ostaa kameransa Suomesta.
Tuolla toisaalla juuri kirkasotsaisesti kerrottiin, "ettei 350 euroa hyvästä palvelusta ole liikaa, saahan siinä samalla hyviä vinkkejä"!
Haluaisin kuulla ne kahdentuhannensadan markan vinkit!
PS. Olen itsekkin ollut joskus hyvä isänmaallinen asiakas työnantajani rahoilla ja päässyt jopa ulkomaille asti kestitettäväksi siitä edestä. Se on kuulkaapa isänmaallisuutta se! :-)))
- htc -
-
-
Lähinnä noita objektiiveja katselin. Tosin näkyy niissäkin nyt parin kuukauden aikana hinta jostain syystä nousseen.
Topshot myy Canon 17-40L putkea 995€ hintaan kun se espanjasta löytyisi 699€. Jotta jos hakisi niin melkoisen lohkaisun säästäisi lentolipussa lomareissua ajatellen ja tuskin postikulutkaan niin maltaita maksaisi.
Topshot myy Canon 17-40L putkea 995€ hintaan kun se espanjasta löytyisi 699€. Jotta jos hakisi niin melkoisen lohkaisun säästäisi lentolipussa lomareissua ajatellen ja tuskin postikulutkaan niin maltaita maksaisi.
-
Saksasta saat abaut 750 ja jenkeistä 650, vaan dollareissa ja tuo 25 prosentin kurssietu hupenee abaut kokonaan postikuluihin ja veroihin, lopputuloksena suurinpiirtein tuo summa mutta euroissa...fotom kirjoitti: Topshot myy Canon 17-40L putkea 995€ hintaan kun se espanjasta löytyisi 699€. Jotta jos hakisi niin melkoisen lohkaisun säästäisi lentolipussa lomareissua ajatellen ja tuskin postikulutkaan niin maltaita maksaisi.
Pitkänköhän lomamatkan sitä tuolla tekosyyllä... Lentolippu nykkiin kesäkuussa 300 eestaas! Lasi 500 euroa nto. Kyllä siitä ainekset löytyisi herkullisen fleimailevaan threadiin. GO FOR IT!!!
- htc -
-
- Viesti:
Tuota, missäs tuolla sivulla sanotaan, että niillä on joku oikea liike?
Postilokero-osoitteen Madridiin löysin ja sitten lähinnä jotain tekstiä tilauksen postilla toimittamisesta.
Postilokero-osoitteen Madridiin löysin ja sitten lähinnä jotain tekstiä tilauksen postilla toimittamisesta.
olli Rinne http://www.digifaq.info/
-
http://www.photography-on-the.net/forum ... de=results Laita hakuun fotoboom niin saat tietoa ko. liikkeestä.
-
Omillani minäkin melskaan mutta olen periaatteiden mies enkä osta mitään kameroita ulkomailta.htc kirjoitti:Voihan v..tu, en paremmin sano ;-) Ja me omilla rahoilla melskaajat ostetaan sieltä missä rahamme riittävät!!!spege kirjoitti:Minä kuulun vielä siihen vanhaan isänmaalliseen kansanosaan, joka ostaa kameransa Suomesta.
Nuo hintaerot Suomen ja ulkomaiden välillä menevät kuitenkin äkkiä kaljoitteluun joten ei sillä niin väliä. Ja minä olen valmis maksamaan myös aidosta suomenkielisestä ihmisläheisestä palvelusta.
Niin ja jos Suomessa ei olisi enää yhtään kunnon kamerakauppaa ja kaikki tilaisivat välineensä ulkomailta, missä silloin voisi käydä laitteita katsomassa ennen ostopäätöstä?
Minä ainakin haluan nähdä livenä esim. uuden objektiivin ennenkuin ostan sen. Tuo ulkomailta tilaaminen on vähän samaa hommaa kun ostaisi sikoja säkissä.
Siniristilippu salkoon!
-
Ensiksikin, on tietysti tunnustettava, että on meidän kaikkien oma asia, mistä, mitä ja millä hinnalla. Se suotakoon myös isänmaan ystäville ;-)
Toiseksi, huomaa että totesin ostavani sieltä johon rahani riittävät! Sisältää siis myös isänmaan ystävien käyttämät kaupat jos hinta on oikea ja palvelu kohdallaan. Ei siis periaatteellista toimintaa mihinkään suuntaan, vaan käytännön sanelemaa ja kulloisiinkin olosuhteisiin mukautuvaa toimintaa.
"To survive You have to adjust"
Kolmanneksi, eivät ne taida kaupat Suomesta loppua näiden yksittäisten ostosten seurauksena. Vaikka meitä toki paljon onkin, niin massa on silti monituhatkertainen. Olisi turhan mahtipointista - joskin tyylillemme uskollista - asettaa niin suuret saappaat jalkoihimme ;-)
Parasta olisi - mielestäni - jos kauppiaatkin lukisivat kasvavalla huolella näitä "viisauksia" todeten siinä ohessa, että maailma muuttuu eskoseni, tarttee varmaan tehdä jotain (ja puhutaanko myös tuloksellisen kaupankäynnin edellytyksistä?)
Niin ja kyllä minä pointin ymmärrän ;-) Ja huomaa etten lisännyt tähän loppuun sitä kuuluisaa sananlaskua siitä pyytäjästä ja maksajasta :-))) Tämä on sitä liennytystä!
Toiseksi, huomaa että totesin ostavani sieltä johon rahani riittävät! Sisältää siis myös isänmaan ystävien käyttämät kaupat jos hinta on oikea ja palvelu kohdallaan. Ei siis periaatteellista toimintaa mihinkään suuntaan, vaan käytännön sanelemaa ja kulloisiinkin olosuhteisiin mukautuvaa toimintaa.
"To survive You have to adjust"
Kolmanneksi, eivät ne taida kaupat Suomesta loppua näiden yksittäisten ostosten seurauksena. Vaikka meitä toki paljon onkin, niin massa on silti monituhatkertainen. Olisi turhan mahtipointista - joskin tyylillemme uskollista - asettaa niin suuret saappaat jalkoihimme ;-)
Parasta olisi - mielestäni - jos kauppiaatkin lukisivat kasvavalla huolella näitä "viisauksia" todeten siinä ohessa, että maailma muuttuu eskoseni, tarttee varmaan tehdä jotain (ja puhutaanko myös tuloksellisen kaupankäynnin edellytyksistä?)
Niin ja kyllä minä pointin ymmärrän ;-) Ja huomaa etten lisännyt tähän loppuun sitä kuuluisaa sananlaskua siitä pyytäjästä ja maksajasta :-))) Tämä on sitä liennytystä!
- htc -