Etsin EOS-620 runkoa

Ostetaan valokuvaukseen liittyvää. Muista mainita *paikkakunta*! Älä nosta ilmoitustasi keinotekoisesti alle viikon välein.
martti65
Viesti:

Etsin EOS-620 runkoa

Viesti Kirjoittaja martti65 »

Etsin Canon EOS-620 runkoa.

Voin ostaa tai vaihtaa sen esimerkiksi Canonin EOS-100 isolla kahvalla ja RC-1 kaukolaukaisimella. Tuo 100 on vuodelta 1993 ja sillä on otettu ehkä 20 000 kuvaa. Kameraan löytyy manuaalit jne.

Nostalgia syistä ja muutenkin haluaisin palata tuohon hienoon vanhaan runkoon.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

Hmmm.. mitäs tuossa 620:ssä oli eroja 650:een? Oliko ainoa ero 1/250s flash sync 620:ssä ja 1/125 650:ssä?

Itselläni on tuollainen eos-650 käytössä ja avopuolison isällä on tuollainen eos-620, ihan ok vekottimia vaikka omat puutteet niistä löytyykin.
martti65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja martti65 »

Synkan lisäksi siinä on nopeampi salamatäsmäysaika ja automaatti haarukointi muistaakseni päällekkäisvaloitukset puuttuivat tuosta.

Se on muuten loistava kamera ja hauskan äänekäs, omani myin joskus sukulaiselle ja itse aloitin sillä kuvaamiseni. Se mikä niissä viehättää, on sen sopiminen omaan käteen varsinkin isomman kahvan kanssa. Ja vieläkin kun olen jonkun kerran saanut jälkikäteen sen käteen harmittaa, kun tuli tuohon 100 vaihdettua, salamatäsmäys meni, jota itse eniten tuosta kaipaan.

No onneksi tuossa 10D:ssä on jotain joka oikeastaan paremmin muistuttaa tuota 620 kuin 100 joten ne vähät kuvat mitä enää filmille haluaa, ottaisin mielummin tuolla 620.
Vastaa Viestiin