X (150 kt)

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
tareone
Viesti:

X (150 kt)

Viesti Kirjoittaja tareone »

Tuusulanjärvellä tänään.

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
aaro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aaro »

Tämä on aika vinha. Olen katsellut muutamalla eri koneella tätä ja näyttää erilaisilla monitoreilla aivan erilaiselta. Toisissa jäljet ovat koholla ja toisissa taas on selvät urat.
Tuliko suoraan kamerasta vai tarviko käsitellä. Vaikuttaa siniseltä, mutta kyllä tuotakin sävyä luonnosta löytyy.
Kuvasin tänään hieman samanlaisia jälkiä mutta ei oikein mitään tarttunut kotiin asti.
kurdt

Viesti Kirjoittaja kurdt »

Minä tunnustan kyllä pitäväni tästä kuvasta. Mukava X merkki. Juuri hyvältä korkeudelta olet onnistunut kuvan näppäsemään. Jää tuo X tuonne ylös kivasti.
tareone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tareone »

aaro kirjoitti:Tämä on aika vinha. Olen katsellut muutamalla eri koneella tätä ja näyttää erilaisilla monitoreilla aivan erilaiselta. Toisissa jäljet ovat koholla ja toisissa taas on selvät urat.
Tuliko suoraan kamerasta vai tarviko käsitellä. Vaikuttaa siniseltä, mutta kyllä tuotakin sävyä luonnosta löytyy.
Kuvasin tänään hieman samanlaisia jälkiä mutta ei oikein mitään tarttunut kotiin asti.
Kyllä käsittelen jonkinverran kaikkia RAW-kuvia: kontrasti, värilämpötila, saturaatio, terävöitys.
simos

Viesti Kirjoittaja simos »

Hieno X

Pikkasen häiröö vas. ylhäällä olava kiila horisonttia, pienihän se on, mutta....

Simo
www.wildkite.net
Vastaa Viestiin