Luin tosta uudesta mju:sta. Olisi kiva tietää, että mikä mahtaa olla hintataso ko. laitteella? Onko joku jo nähnyt myytävän jossain?
Pähkäilen digikameroiden ristiaallokossa tällä hetkellä, ja en osaa päättää, että minkä laitteen hankkisin. Ottaisinko pokkari kokoisen vai sitten isomman "järkkärin"?
Tuttu tilanne täällä ja usein kysytty, mutta alku aina hankalaa, eikö?
Mju 400 Digi?
-
Hinnat verkossa.
Verkkokauppa.com tarjoaa mju400:ta hintaan 604 egee. Juttelin tossa juuri Olympus -edustajan ( foto-Jarri, jos saa mainostaa ) kanssa ja kehui kovasti Olympusta. Minoltaakin on myynyt, mutta enemmän on mennyt huoltoonkin. Huolto onkin yksi Olympuksen parhaita puolia. Se kun on ainoana isoimmista merkeistä Suomessa - Canonit menee Ruotsin kautta Saksaan ja Minoltat suoraan Saksaan.
Itse olen katsellut sitä mju300:aa. Riittää mulle. xD -kortit on vielä vähän kalliimpia, mutta ei paljoo.
Se, millaisen kameran hankit, riippuu ihan käytöstä. Itse tarvitsen sellaisen pienen, joka on aina (?) povarissa ja jolla voi ottaa kuvia esim. Työ- tai vapaa-ajan jutuista. Pääasiassa kai koirista... ;-) Jos sitten haluaa oikein ammattilaistasoa ja vanhat kinokameran zoomit kiinni digirunkoon, täytyy sitten maksaakin enemmän. Esim. Halvin Nikonin D100 runko maksaa 2800 euroo.
Itse olen katsellut sitä mju300:aa. Riittää mulle. xD -kortit on vielä vähän kalliimpia, mutta ei paljoo.
Se, millaisen kameran hankit, riippuu ihan käytöstä. Itse tarvitsen sellaisen pienen, joka on aina (?) povarissa ja jolla voi ottaa kuvia esim. Työ- tai vapaa-ajan jutuista. Pääasiassa kai koirista... ;-) Jos sitten haluaa oikein ammattilaistasoa ja vanhat kinokameran zoomit kiinni digirunkoon, täytyy sitten maksaakin enemmän. Esim. Halvin Nikonin D100 runko maksaa 2800 euroo.