uusi 400D helisee

Canon 1300D, Canon 1200D, Canon 700D jne.
gast
Viesti:

uusi 400D helisee

Viesti Kirjoittaja gast »

Hei.
Tämä nyt luultavasti ei ole mikään vika mutta ajattelin kysyä kun on niin tietäväistä porukkaa näillä foorumeilla.

Miksi/Mikä minun uudessa Canon eos 400D:ssä helisee kun kääntelen sitä (ylösalas ja sivuille)?
Kaupassa kun kokeilin kyseistä kameraan en muista että kennonpuhdistin olisi pitänyt mitään ääntä mutta tämä kyllä pitää vähän, ehkä se johtuu siitä että kotona on vähän hiljaisempaa?

samalla voisin kysästä että miten pitäisi toimia kun verkkokaupasta tilasin ja ohjekirja tuli vain ranskaksi, saksaksi ja italiaksi ja kun kyseisiä kieliä en kovin hyvin hallitse olisi mukava olla edes englanninkielinen ohjekirja. Lähetin sähköpostia mutta vastausta ei ole vielä kuulunut.
Hyvinhän olen oppinut käyttämään kameraa lukemalla dpreview:in testiä.

kiitos
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Daddy0
Viesti:

Re: uusi 400D helisee

Viesti Kirjoittaja Daddy0 »

gast kirjoitti:Hei.
Tämä nyt luultavasti ei ole mikään vika mutta ajattelin kysyä kun on niin tietäväistä porukkaa näillä foorumeilla.

Miksi/Mikä minun uudessa Canon eos 400D:ssä helisee kun kääntelen sitä (ylösalas ja sivuille)?
Siellä on sisällä asentotunnistin, jonka avulla kamera tietää milloin olet kuvannut pysty- tai vaakakuvia.

Manuaalin saat osoitteesta: http://www.usa.canon.com/consumer/contr ... elid=14256

t. Mikko
R300R

Re: uusi 400D helisee

Viesti Kirjoittaja R300R »

gast kirjoitti: Tämä nyt luultavasti ei ole mikään vika mutta ajattelin kysyä kun on niin tietäväistä porukkaa näillä foorumeilla.

Ei ole vika.
Voi olla kameran asennontunnistin ja/tai sitten joku salaman ylösponnahdusmekanismin osa. Laita salama ylös ja kääntele sitten. Useimmiten kai ääni tulee tuosta salamamekanismista.
gast
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gast »

Kiitoksia!

Arvasin että tästä on keskusteltu aikasemmin mutten löytänyt haullakaan!

Ja miksi en hoksannu aikasemmin katsoa ohjekirjaa canonin sivuilta!
Vastaa Viestiin