alv USAssa?
-
alv USAssa?
Tatkoitus olisi hommata työreissulla Pentax Optio S4, halvimmillaan olen löytänyt tota $316=272€, suomessa ~500€ ja saksassa 400€.
Pentaxilla ilmeisesti 'worldwide warranty'.
Jenkit taitavat ilmoittaa hinnat ilman alvia, paljon se tuolla on kameroilla?
Pentaxilla ilmeisesti 'worldwide warranty'.
Jenkit taitavat ilmoittaa hinnat ilman alvia, paljon se tuolla on kameroilla?
http://koti.welho.com/jmaula/USAostos.html
tuolla on jotain juttua. ALV näyttäisi olevan osavaltiokohtainen.
Muista myös, että saatat joutua maksamaan tullissa verot mikäli tavarasi tarkistetaan. tuon saattaa onnistua välttämään, jos tuo kameran käsimatkatavaroissa suomeen ja vaikka postittaa kuitit itselleen.
Eiköhän jollain ole enemmän kokemusta tuosta usa-ostamisesta.
tuolla on jotain juttua. ALV näyttäisi olevan osavaltiokohtainen.
Muista myös, että saatat joutua maksamaan tullissa verot mikäli tavarasi tarkistetaan. tuon saattaa onnistua välttämään, jos tuo kameran käsimatkatavaroissa suomeen ja vaikka postittaa kuitit itselleen.
Eiköhän jollain ole enemmän kokemusta tuosta usa-ostamisesta.
-
Sen verran voin kertoa etta halvimmat liikkeet USAssa voi unohtaa taysin, eivat toimita tavaraa tai anna liikkeesta pihalle ilman etta ostat niilta paljon varusteita.
Veroja lisataan 7 - 13% riippuen mista osavaltiosta kameran ostat. Harvat liikkeet hyvaksyy ulkomaista visaa, vaikka olis "rinnakkais osoite" usassa.
Veroja lisataan 7 - 13% riippuen mista osavaltiosta kameran ostat. Harvat liikkeet hyvaksyy ulkomaista visaa, vaikka olis "rinnakkais osoite" usassa.
-
No kyllä minä olen aina maksanut suomalaisella visalla hyvin monessa eri liikkeessa ympäri USA:ta, eikä ole ollut mitään rinnakkaisosoitteitakaan. Ei edes tule mieleen yhtään tapausta etteikö visa olisi kelvannut.atomi kirjoitti:Harvat liikkeet hyvaksyy ulkomaista visaa, vaikka olis "rinnakkais osoite" usassa.
~Maku
-
-
Olen ostanut B & H:lta suomalaisella Visalla netin kautta ja kelpasi ihan hyvin. Suosittelen kyllä kauppaa lämpimästi. Edelleen minulle tulee paperikatalogi kotiin. Se on sellainen sentin paksuinen lehdykkä jossa on lähes kaikki rekkulat valokuvauksen, videon ja audion alueelta.
Alv on tosiaan yleensä 0% jos tilaa toiseen osavaltioon. B & H on New York:ssa.
Alv on tosiaan yleensä 0% jos tilaa toiseen osavaltioon. B & H on New York:ssa.