Kertakäyttökameroita halvalla?

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
imelda

Kertakäyttökameroita halvalla?

Viesti Kirjoittaja imelda »

Hei, osaako joku kertoa, mistä kannattaisi ostaa kertakäyttökameroita halvalla. Ovat tulossa häihin. Kiitos, jos jaksatte vastata näinkin "tylsään" kysymykseen! :)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
viltawa

Viesti Kirjoittaja viltawa »

En osaa vastata kysymykseen. Avaudun sen verran, että omien häiden kertikset (14 kpl x 27 kuvaa) tuottivat ehkä 10 kuvaa, joita jaksaa katsella edes muistoina. Loput alivaloittunutta kuraa samoista asioista ja teemoista, joilla on kovin vähän arvoa edes muistoina ilman massiivista kuvankäsittelyoperaatiota. Pyytäkää valokuvaajaa ottamaan myös yleiskuvia ja kuvia ihmisistä ja sen lisäksi pyytäkää vierailta (onnistuneet ja esikarsitut) digikuvat sähköpostiinne.
t1gx

Viesti Kirjoittaja t1gx »

Nykyään tuntuu olevan vähän harvemmassa. Yksi paikka missä näin oli Clas Ohlsonin esitteessä ja hintakaan ei tainnut olla mikään äärettömän kova.
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

Anttilat yms. kannattaa katella. Itse ostin viimeksi 3kpl noita lanttilasta.
-EeKe-

viltawa kirjoitti:..alivaloittunutta kuraa..

Kyllä mun 3e kertakäyttökamera tallensi salaman kanssa ihan mugavaa matskua myös pimeässä ravintolassa.
OOpa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OOpa »

Mä ostin viimeeksi B&R lelukaupasta 4e maksaneen "Fashion Girl" kameran. :D Kuvia odotellessa.
Pintis
__
Ps. Foto ois kiva ylläri
viltawa

-EeKe- kirjoitti: Kyllä mun 3e kertakäyttökamera tallensi salaman kanssa ihan mugavaa matskua myös pimeässä ravintolassa.
Kyllähän kertikset tekee ihan ok jälkeä lähietäisyydeltä, jos käyttäjät ymmärtävät aina pistää salaman päälle ja odottaa sen latatumista. Ja vaikka salamaa käyttäisi, niin ei noilla mitään häävalsseja tai kakunleikkauksia kuvata yli kahden metrin päästä, ellei ole aivan poikkeuksellisen tasaista ja voimakasta valoa. Suljinaika on fiksatusti onneksi sen verran nopea, että tärinää ei pahemmin havaitse.

Nimim. 40 totaalisen pimeää kuvaa häävalssista.
-EeKe-

Viltawa haastelee asiallisesti, noissa on nuo omat jipponsa. Lisäksi noissa kertakäyttökameroissa taitaa olla jotain erojakin toisiinsa nähden ja filminkehitys on vielä oma prosessinsa. Mulla on vaa juppimalleja ("muka 10e") alekorista ostettuna.

Pistän pari otosta tähän toviksi ja niistä näkee kameran edut:

100% luotettava etsin
Kuva

Käyttökelpoinen vastavaloon
Kuva

Ei vääristymiä
Kuva
viltawa

-EeKe- kirjoitti: Pistän pari otosta tähän toviksi ja niistä näkee kameran edut:
I rest my case. Tuohon ei enää paljoa pysty nokittamaan.
Vastaa Viestiin