Paras kuulapää noin 200e hintaluokassa

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
JuhaH

Paras kuulapää noin 200e hintaluokassa

Viesti Kirjoittaja JuhaH »

Otsikonmukainen kapistus hakusessa. Manfrotton halpiskuulan kanssa on kärsitty tarpeeksi ja jotain hieman laadukkaampaa pitäisi saada, mutta siltikin pitäisi pysyä suhteellisen järjellisessä hintaluokassa

Onko kenelläkään kokemusta noista Manfrotto Hydrostat -kuulista?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
ruubert

Re: Paras kuulapää noin 200e hintaluokassa

Viesti Kirjoittaja ruubert »

JuhaH kirjoitti:Otsikonmukainen kapistus hakusessa. Manfrotton halpiskuulan kanssa on kärsitty tarpeeksi ja jotain hieman laadukkaampaa pitäisi saada, mutta siltikin pitäisi pysyä suhteellisen järjellisessä hintaluokassa.
Säästä vähän lisää ja hommaa kerralla kunnollinen. Tulee kuitenkin paljon halvemmaksi ;)

Reallyrightstuff
JuhaH

Re: Paras kuulapää noin 200e hintaluokassa

Viesti Kirjoittaja JuhaH »

ruubert kirjoitti:Säästä vähän lisää ja hommaa kerralla kunnollinen. Tulee kuitenkin paljon halvemmaksi ;)

Reallyrightstuff
Juu mutta kun mä meinasin saada 200eurolla kunnollisen :) Oon mä tuolla Manfrotton verkonpainollakin pärjäilly toistakymmentä vuotta, mutta nyt alkaa tulla mitta täyteen ja siirrän sen paremmin laatuaan vastaavaan puuhaan - eli lahjoitan isälle verkonpainoksi.

Loppujen lopuksi en kuvaa ihan mahdottomia jalustalta, joten ei viitsisi sijoittaa ihan hirveitä määriä rahaa kuulapäähän, ja sitten jos lähtee hankkimaan 500e kuulapäätä, niin jalkakin menee vaihtoon ja sit se vasta kalliiksi muuttuukin :P
ruubert

Viesti Kirjoittaja ruubert »

JuhaH kirjoitti:Juu mutta kun mä meinasin saada 200eurolla kunnollisen :)
Niin yritin minäkin ;)

Tuo BH-40 Pro ei ole niin kamalan kaukana budjetistasi, varsinkaan kun muistelee niitä manfrottoja...

http://www.reallyrightstuff.com/media/f ... H40PRO.jpg

Hinta 345$. Tämän päivän kurssilla 1€ = 1,2643$ tekee karkeasti saman euroina tulleineen ja alveineen. Rahti n. 35$.
uphouse5

Viesti Kirjoittaja uphouse5 »

osta benro - siinä on hinta/laatusuhde kohdallaan

http://photopal.co.uk/index.php?cPath=31
Vastaa Viestiin