Otsikonmukainen kapistus hakusessa. Manfrotton halpiskuulan kanssa on kärsitty tarpeeksi ja jotain hieman laadukkaampaa pitäisi saada, mutta siltikin pitäisi pysyä suhteellisen järjellisessä hintaluokassa
Onko kenelläkään kokemusta noista Manfrotto Hydrostat -kuulista?
Paras kuulapää noin 200e hintaluokassa
-
-
Re: Paras kuulapää noin 200e hintaluokassa
Säästä vähän lisää ja hommaa kerralla kunnollinen. Tulee kuitenkin paljon halvemmaksi ;)JuhaH kirjoitti:Otsikonmukainen kapistus hakusessa. Manfrotton halpiskuulan kanssa on kärsitty tarpeeksi ja jotain hieman laadukkaampaa pitäisi saada, mutta siltikin pitäisi pysyä suhteellisen järjellisessä hintaluokassa.
Reallyrightstuff
-
Re: Paras kuulapää noin 200e hintaluokassa
Juu mutta kun mä meinasin saada 200eurolla kunnollisen :) Oon mä tuolla Manfrotton verkonpainollakin pärjäilly toistakymmentä vuotta, mutta nyt alkaa tulla mitta täyteen ja siirrän sen paremmin laatuaan vastaavaan puuhaan - eli lahjoitan isälle verkonpainoksi.ruubert kirjoitti:Säästä vähän lisää ja hommaa kerralla kunnollinen. Tulee kuitenkin paljon halvemmaksi ;)
Reallyrightstuff
Loppujen lopuksi en kuvaa ihan mahdottomia jalustalta, joten ei viitsisi sijoittaa ihan hirveitä määriä rahaa kuulapäähän, ja sitten jos lähtee hankkimaan 500e kuulapäätä, niin jalkakin menee vaihtoon ja sit se vasta kalliiksi muuttuukin :P
-
Niin yritin minäkin ;)JuhaH kirjoitti:Juu mutta kun mä meinasin saada 200eurolla kunnollisen :)
Tuo BH-40 Pro ei ole niin kamalan kaukana budjetistasi, varsinkaan kun muistelee niitä manfrottoja...
http://www.reallyrightstuff.com/media/f ... H40PRO.jpg
Hinta 345$. Tämän päivän kurssilla 1€ = 1,2643$ tekee karkeasti saman euroina tulleineen ja alveineen. Rahti n. 35$.
-