HP 620 digikamerassa kenen optikkaa??

Muut digikameramerkit, Panasonic, Pentax jne. (ei-järjestelmädigejä)
klaporha

HP 620 digikamerassa kenen optikkaa??

Viesti Kirjoittaja klaporha »

Ostin HP620. Mielestäni kuvat ovat teräviä ja laadukkaita. Kiinostais tietää minkä merkin optikkaa/ linssit Hp käyttää
kun ei tietääkseni ole mikään tunnettukamera merkki.??
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jpuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jpuu »

Itselläni on HP 618 ja siinä on Pentaxin optiikka. Voipi olla että samoin on muissa HP:n kameroissa.
klaporha

kiitti tiedosta!!

"HP llä on pentaxin optiikkaa" no sehän selittä sen että HP on pärjännyt noissa testeissä(TM ja Mikrobitti) ihan hyvin .

Nyt oon vain kuullut että HP digikamerossa 320/620 ja sandisk muistikorteissa on yteensopivuusongelmia. Oletkos sinä törmännyt
sun kamerassa tuollaiseen ??
jpuu
Viesti:

Muistikortti

Viesti Kirjoittaja jpuu »

Minulla on kamerassani kaksi Sandiskin CF (Compact Flash) korttia. Niiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.
tinkuli

Viesti Kirjoittaja tinkuli »

Kyllä HP620 on ainakin jotakin vikaa kun on multakin tuhonnut jo kaksi muistikorttia, SD64 mt. Ensin alkaa näytöllä selaillessa kuva meneen oranssiksi joka hetken oottelun jälkeen selkenee mutta kun kone on hetken aikaa tätä tehnyt niin se tilttaa ja ei auta mikään muu kuin ottaa patterit pois koneesta jotta se alkas toimimaan. Kamera kerran vaihdettu takuuseen mutta sama asia jatkuu!! Ilman korttia kone toimii hyvin mutta kun sitä omaa muistia on niin vähän! Haluaisin tietää että mikä "mättää" mutta eihän sitä kukaan tunnusta, ainakaan koneen myyjä/maahantuoja.
klaporha

Ei minulla ole ollut mitään samaisia ongelmia , ainakaan vielä .... 620 pelannut ihan hyvin. En ole koskan tyhjentännyt korttia formatilla, vain deletellä..
voisiko format tyhjennyksellä tulla nuo viat muistikampaan..??
(mulla ollut sd 32 kampa)
timkopon

HP esimerkkikuvia kiitos

Viesti Kirjoittaja timkopon »

Saisittekos nettiin täysikokoisia mallikuvia (käsittelemättömiä) noilla kameroilla otettuina. Tai jos on jo jossain, niin sekin käy. Ja jos joku ei halua julkisesti, voi lähettää myös minulle suoraan. Ota yhteyttä.
T:mo
Vastaa Viestiin