SB-600 käyttöohjeet

Nikon D5500, Nikon D3300, Nikon D5300 jne.
sewi

SB-600 käyttöohjeet

Viesti Kirjoittaja sewi »

Tuli ostettua ko. laite Saksasta. Kyllähän noi saksankileisetkin käyttikset lukee, mutta löytyiskö mistään netistä suomen- tai englanninkielellä?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Loitto

Viesti Kirjoittaja Loitto »

Löytyy Nikonin tukisivuilta kun valitsee laatikoista Speedlight flash, SB-600, Downloads ja User manuals.

http://nikoneurope-en.custhelp.com/
seppot

Viesti Kirjoittaja seppot »

Nikonin sivuilta löytyy englanninkielinen versio. Saattaa edellyttää rekisteröintiä, mutta miksei, kun kerran on Nikonin salama.
Työmaan koneelta ei pääse sen tarkempaa linkkiä kaivamaan.

Sepe
--
ruubert

Viesti Kirjoittaja ruubert »

Vaihtavat Japanissa Suomenkieliseen, jos viitsit lähettää sinne. Ei maksa kuin postimerkin.
jlindstrom

Viesti Kirjoittaja jlindstrom »

Ja ruotsin nikonilta saa vielä nopeammin. itse sain ruotsalaisilta täydet manuskat itse D70 runkoon.
Sharppis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sharppis »

Juu itsekin kirosin verkkokaupasta ostettua pakettia, kun tuo saksa ei tahdo taipua. Ja sillon mm. rajalcamera pyys varsin huikeeta hintaa tuosta rungon brosyyristä 115e... Lähetin ruåttiin ja maksoin 4e tai jotain.. paljos sinne nyt maksaa lähettää.. hetki meni ja suomalainen käyttis tuli... sb-600:seen sain tuttavan kautta pariin eguun... mutt eiköhän ne pysty vaihtamaan salamankin käyttiksen suomalaiseen..

Muistaa vaan iskee mukaa paperilapun, jossa on osote
Jasoni

Viesti Kirjoittaja Jasoni »

jlindstrom kirjoitti:Ja ruotsin nikonilta saa vielä nopeammin. itse sain ruotsalaisilta täydet manuskat itse D70 runkoon.

Löytyiskös tuohon osoitetta vielä jostain.
D70 manuska teki onnistuneen Japanin->Ruotsin->Suomen matkan ja voisi heittää tuon SB-600 manuskan kanssa matkaan.
Josko vaan sitten Ruotsiin.
jlindstrom

Viesti Kirjoittaja jlindstrom »

ei nyt satu olemaan enää osoitetta tallessa, mutta löytynee nikon.se web-sivulta. itse en tosiaankaan lähettänyt mitään sinnepäin, vaan sähköpostitse kerroin ongelmastani ja sain manuskat ilmaiseksi kotiin...

- Juha
Vastaa Viestiin