Olisi tarkoitus kirjoittaa joulupukille ja toivoa reppua Mihin mahtuisi seuraavat tavarat: Canon d30+bged3, 28-80mm, 100-300mm, salama, jaikkea pientä sekalaista tavaraa + kohta kiinteä 300 tai 400mm putki. Eniten arveluttaa tuon rungon sopiminen laukkuun tuon kahvan kanssa. Olen jo vähän katsellut ja kaksi laukkua olisi mielessä, Lowenpro mini trecker aw ja computrecker aw. Mahtuuko mini treckeriin tuo runko? Onko jotain muita merkkejä/malleja?
Hinta vois pyöriä jossain 100 tietämillä.
Kamerareppujen koot
-
- Viesti:
-
Re: Kamerareppujen koot
Kyllä taitaa miniTrekker jäädä pieneks. Mutta Computrekker vois olla aika hyvän kokoinen. Itselläni on ollut Computrekker nyt noin puolisen vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Tässä kerran yhellä keikalla oli siellä sisällä EOS-1 kahvalla, 70-200, 28-70, 2xSigma 500super salamat, 19-35mm ja filmit. Ihan hyvin mahtuivat. Tietenkin vielä etulokerossa oli vielä paristolaturit, akkulaturit. Takalokerossa sitten vielä oli läppäri. Jos meinaat mahduttaa myös 300mm tai 400mm kiinteen niin silloin voi alkaa tulla ahdasta jos ne on f4 tai f5.6 linssejä. Valitettavasti 2.8 300 tai 400mm ei sinne kyl mahdu.delta88 kirjoitti:Olisi tarkoitus kirjoittaa joulupukille ja toivoa reppua Mihin mahtuisi seuraavat tavarat: Canon d30+bged3, 28-80mm, 100-300mm, salama, jaikkea pientä sekalaista tavaraa + kohta kiinteä 300 tai 400mm putki. Eniten arveluttaa tuon rungon sopiminen laukkuun tuon kahvan kanssa. Olen jo vähän katsellut ja kaksi laukkua olisi mielessä, Lowenpro mini trecker aw ja computrecker aw. Mahtuuko mini treckeriin tuo runko? Onko jotain muita merkkejä/malleja?
Hinta vois pyöriä jossain 100 tietämillä.