Error 02
-
Error 02
Onko kenellakaan ollut ongelmia kuvien latauksessa koneelle? ostin kameran muutama paiva sitten, latasin pari kuvaa koneelle ja meni ok. Toisella kerralla kun yritin siirtaa kuvat koneelle, niin ilmoittikin error 02:a. Otin muistikorttia ulos ja laitin takaisin, mutta ei auttanut. Soitin liikkeeseen ja minulle neuvottiin lisaksi vioittuneiden kuvien poisto. Kameran selaustoiminnolla pystyn katsomaan 9 ensimmaista seka viimeisen. Valissa on 3 viallista. En saa naita millaan poistettua koska kamera menee erroriin niiden kohdalla ennenkuin ehtii tehda mitaan. Muistikortti on SanDisk 512MB.
-
Re: Error 02
Monet etten sanoisi suurin osa käyttää kortinlukijaa kuvien siirrossa kameralta tietokoneeseen. Kortinlukija on halpa ja kuvien siirto nopeaa ja täysin riippumaton eri kameravalmistajien kökköohjelmista. Auttaa todennäköisesti yllä mainittuun ongelmaan.miiina kirjoitti: En saa naita millaan poistettua koska kamera menee erroriin niiden kohdalla ennenkuin ehtii tehda mitaan. Muistikortti on SanDisk 512MB.
-
- Viesti:
Mulla tuli justiinsa äsken ihan sama. Muut kortit toimii ok, mutta Transcendin kortti jumittaa ja antaa err 02. Kun laitan sen ulkoiseen lukijaan koko lukija "kaatuu" ja katoaa käyttikseltä joten esmes sen formatointi ei oikein onnistu. Kortti on ollut varalla, hyvin vähällä käytöllä omassa muovikotelossaan.
Lähtee takuuhuoltoon / vaihtoon tänään.
Lähtee takuuhuoltoon / vaihtoon tänään.
-
Sama juttu 20d:llä
Olin kuvailemassa reilun 15 asteen pakkasella kun sain saman virheilmoituksen. Rungon uudelleenkäynnistäminen poisti ongelman. Pakkasherkkyyttä?
-
Viime talvena itselleni kävi myös vastaavasti 10D:n kanssa, en tosin muista oliko kysessä error 02 vai joku muulla numerolla. Kuitenkin uudelleen käynnistäminen auttoi ja sen koommin ei ole uudelleen ilmennyt, tiedä sitten mitä tuo oli.
Artists can color the sky red because they know it's blue. Those of us who aren't artists must color things the way they really are or people might think we're stupid.
-
Minulla oli pretecin cf-kortti ja se heitti erroria 10D:ssä koko ajan. vaihdoin sen sandiskiin eikä ongelmasta ole ollut enää tietoa. Eli ainakin minun tapauksessa vika oli kortissa. Siihen ei tarvittu pakkasta, vaan virhettä tuli aina.
Olisko noissa halvoissa korteissa ongelmaa pakkasen kanssa? Minä olen ainakin kuvannut yli 30 asteen pakkasilla ilman mitään ongelmia.
Olisko noissa halvoissa korteissa ongelmaa pakkasen kanssa? Minä olen ainakin kuvannut yli 30 asteen pakkasilla ilman mitään ongelmia.
-
Tämä nimenomainen kortti itselläni oli muuten Sandisk ja pelannut myös n. -30 pakkasilla loistavasti ainakin Minoltan pokkarissa. Tässä järkkärin kanssa ilmenneessä virheilmoituksessa voi silti olla ettei ko. kortilla ollut asiaan osaa eikä arpaa, vaan mistäpä tuota selvität. Pakkasta ei kuitenkaan ollut kovin paljoa.
Artists can color the sky red because they know it's blue. Those of us who aren't artists must color things the way they really are or people might think we're stupid.