Morjens,
Ostin hiljattain Sonyn dsc-v3, johon olenkin ollut tyytyväinen. Tosin kiinteä salama on melko avuton hämärissä sisätiloissa, joten lisäsalaman osto on edessä (olin tosin varautunut siihen...)
Joudun usein kuvailemaan muutaman metrin päässä puhetta pitäviä ukkoja, joten millainen salama minulle riittäisi. Riittääkö esim. Sonyn omassa HVL-F1000-salamassa potkua 3-5 metrin päähän, jos tila on muuten hämärä (kalvosulkeisvalaistus). Entä järeämmässä HVL-F32X-mallissa?
ps. olen huomannut, että omassa v3:ssani objektiivi heiluu sivusuunnassa muutamia millejä sitä heilutettaessa. Lieneekö normaalia toimintaklapia?
Kiitos etukäteen,
.teemu
dsc-v3:n salamasta ja linssistä
-
mul on x32x salama ja ihan ok, pelittää! Hieman saa totutella sen käyttöön... kallis ja ihan ok peli. Tosin f1000 saattaa olla myös ihan riittävän hyvä. Itseasiassa jos hinnasta sovitaan niin voin kyllä myydä sinulle tuon salamani, se on kuin pakastavedetty eli aivan uutta vastaava, tarjoa yv:llä jos kiinnostaa! :)
Se optiikka on hieman väljä eli on tyyppi vika, sama "vika" kuin v1:sessäkin eli sen kuuluu hieman heilua.
Se optiikka on hieman väljä eli on tyyppi vika, sama "vika" kuin v1:sessäkin eli sen kuuluu hieman heilua.