Lightroom 6 versiopäivitys

Kuvankäsittelyä, mitä vain
Vastaa Viestiin
JonneJoku

Lightroom 6 versiopäivitys

Viesti Kirjoittaja JonneJoku »

Jouduin asentamaan LR6:n cd:ltä ja sehän on ohjelmistoversio ennen päivityksiä. Adobehan ei julkaise enää uusia päivityksiä, mutta on ilmeisesti poistanut myös mahdollisuuden ladata aiemmin julkaistut päivitykset kyseiseen ohjelmistoon. :( Nyt LR ei tunnista kamerani (Nikon D7500) raw-kuvia. PÄNNII! Olisikohan mistään/keneltäkään mahdollista saada LR6.14, tai edes jotain päivitystiedostoa? Adoben omalta foorumilta löytyi vain vanhentuneita linkkejä. Satunnaisena harrastelijakäyttäjänä ei ole mitään mieltä siirtyä kuukausimaksullisen ohjelman käyttäjäksi.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jaava

Re: Lightroom 6 versiopäivitys

Viesti Kirjoittaja jaava »

Mä otan usein talteen päivitystiedostot, mutta LR:n kanssa en ole näköjään näin tehnyt. Vanhoja LR-versioita on useampia, viimeisenä Lightroom_6_LS11.exe (Windows).

Se on näköjään mulla vaihto toiseen kuvankäsittelyyn, kun tämä kone korkkaa.
Nöpö

Viesti Kirjoittaja Nöpö »

https://prodesigntools.com/adobe-lightr ... links.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuo ainakin tuntui äsken toimivan, siis tuon sivun latauslinkit
JonneJoku

Viesti Kirjoittaja JonneJoku »

Problem solved. Äärettömän suuri kiitos Jarille! Nyt on LR 6.14 toiminnassa.
Hahaa

Viesti Kirjoittaja Hahaa »

Sama ongelma. Mulla on 6.11, mutta ei tunnista r3 rawia. Sellaista tilannetta ei tule että laittaisin cc version. Joku vuosi sitten uuden kameran kanssa muunsin rawit dng:ksi. Se kääntäjä lienee vielä saatavissa, oletan. Toinen vaihtoehto on että siirän dxo:sta LR:ään. EN löytänyt päivitysversiota ja application mangager sanoo että on ajantasalla. Pärjään kyllä näinkin ja heittelen dxo:sta tarvittavat kuvat LR:iin.
rolsen

Viesti Kirjoittaja rolsen »

Hahaa kirjoitti:Sama ongelma. Mulla on 6.11, mutta ei tunnista r3 rawia. Sellaista tilannetta ei tule että laittaisin cc version. Joku vuosi sitten uuden kameran kanssa muunsin rawit dng:ksi. Se kääntäjä lienee vielä saatavissa, oletan. Toinen vaihtoehto on että siirän dxo:sta LR:ään. EN löytänyt päivitysversiota ja application mangager sanoo että on ajantasalla. Pärjään kyllä näinkin ja heittelen dxo:sta tarvittavat kuvat LR:iin.
Jos olet rekisteröinyt softan, niin Adobe-tililtä voit ladata asennuspaketin win/mac, se pitäisi päivittyä uusimpaan versioon, vaikka asennuspaketti onkin vanha -näin support communityn mukaan.

https://community.adobe.com/t5/lightroo ... 96#M169594" onclick="window.open(this.href);return false;
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Hahaa

Viesti Kirjoittaja Hahaa »

Juu, 6.14 sieltä tuli ja asentui entisen päälle. Onpahan nyt viimeisen päälle vihoviimeinen Stand Alone versio. Ei tarvitse alkaa värkkäämään dng muuntimen kanssa
Kiitoksia paljon ohjeista !
rolsen

Hieno juttu että sait homman rokkaamaan!
--
grafia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja grafia »

Löytyi yllä olevasta linkistä kaikkia muita vanhempien versioiden päivityksiä, mutta missä 5-version päivitykset?
Vanhan koneen hajottua latasin 5-perusversion Adobe ID:stä, mutta se ei suostu päivittämään. Joka kerta avatessa kyllä lävähtää esiin päivityskehotus, mutta menee pilvisivuille.
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
rolsen

Yhteys Adobeen vois olla helpoin tapa saada asiaan selvyys, jos kerran se rekisteröity LR ei suostu päivittymään.
--
DorianBlue

Viesti Kirjoittaja DorianBlue »

En onnistu tämän ketjun neuvoilla päivittämään LR6 versioon 6.14, mikä minulla oli win7:ssa. Nyt on win10 ja 6.0 istuu kuin tatti.
Smith & Wesson: the original point-and-shoot interface
Vastaa Viestiin