Parhaat revontuliyöt
-
- Viesti:
Parhaat revontuliyöt
Tekaisin tällaisen pikku yhteenvedon. Jonkin verran pitäisi vielä lisäillä öitä, mutta onpahan ainakin alku!
Tervetuloa lukemaan.
https://mattihelin.kuvat.fi/blog/13/par ... litsemina/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tervetuloa lukemaan.
https://mattihelin.kuvat.fi/blog/13/par ... litsemina/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Re: Parhaat revontuliyöt
Upeita kuvia kerrassaan. Kiitos linkistä, näitä katselee mielellään.
Löydä halvinta sähköä: www.vertaahinta.com/sahko/
-
- Viesti:
Eikö tämä kuuluisi tuonne kuviin ja gallerioihin?
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Site Admin
- Viesti:
(Moderaattori) "Linkkejä kuviin ja gallerioihin" on tarkoitettu vain foorumilaisten omille, itse ottamille kuville. Tarkoitus ei ole esitellä toisten ottamia kuvia.
-
Mites toi "Karseita lehtikuvia 2" -ketju? Harva sielläkään omiaan esittelee...MattiH kirjoitti:(Moderaattori) "Linkkejä kuviin ja gallerioihin" on tarkoitettu vain foorumilaisten omille, itse ottamille kuville. Tarkoitus ei ole esitellä toisten ottamia kuvia.
Fifty-forty
-
No se ketju ei ole alueella "Linkkejä kuviin ja gallerioihin". Noi kaks lausetta tuossa Matin kommentissa liittyvät toisiinsa. Viitatulla alueella ei ole tarkoitus esitellä toisten ottamia kuvia.Tervo kirjoitti:Mites toi "Karseita lehtikuvia 2" -ketju? Harva sielläkään omiaan esittelee...MattiH kirjoitti:(Moderaattori) "Linkkejä kuviin ja gallerioihin" on tarkoitettu vain foorumilaisten omille, itse ottamille kuville. Tarkoitus ei ole esitellä toisten ottamia kuvia.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
-
No tämäkö on sieltä siirretty? Ei ainakaan käy ilmi mistään.rolsen kirjoitti:No se ketju ei ole alueella "Linkkejä kuviin ja gallerioihin". Noi kaks lausetta tuossa Matin kommentissa liittyvät toisiinsa. Viitatulla alueella ei ole tarkoitus esitellä toisten ottamia kuvia.Tervo kirjoitti:Mites toi "Karseita lehtikuvia 2" -ketju? Harva sielläkään omiaan esittelee...MattiH kirjoitti:(Moderaattori) "Linkkejä kuviin ja gallerioihin" on tarkoitettu vain foorumilaisten omille, itse ottamille kuville. Tarkoitus ei ole esitellä toisten ottamia kuvia.
Fifty-forty
-
Matti vastasi tähän Sirenin postaukseen: "Eikö tämä kuuluisi tuonne kuviin ja gallerioihin?"Tervo kirjoitti:No tämäkö on sieltä siirretty? Ei ainakaan käy ilmi mistään.
Tätä ketjua ei ole siis siirretty mistään minnekään, tämän osalta esitettiin siirtoa tuonne kuviin ja gallerioihin, minkä osaston ideana ei ole esitellä muiden ottamia kuvia.
--
-
Joskus se luetun ymmärtäminen on vaan joillain niin vaikeaa.....
-
- Viesti:
Jepulis. Tänne osioon alunperin laitettu ja omia kuvia on nimeksi. Suurin kontribuutio sadoilla ryhmän jäsenillä. Kyseessä ei myöskään ole kuvien esittely vaan avata tulien syntymekanismia, ihmisten reaktioita ym kyseisinä öinä ja osaltaan tehdä ryhmää tunnetummaksi.
-
Ja toi Sirenin postaus on missä? Hävinnyt bittiavaruuteen?rolsen kirjoitti:Matti vastasi tähän Sirenin postaukseen: "Eikö tämä kuuluisi tuonne kuviin ja gallerioihin?"Tervo kirjoitti:No tämäkö on sieltä siirretty? Ei ainakaan käy ilmi mistään.
Tätä ketjua ei ole siis siirretty mistään minnekään, tämän osalta esitettiin siirtoa tuonne kuviin ja gallerioihin, minkä osaston ideana ei ole esitellä muiden ottamia kuvia.
Muoks! Ai joo, Toi Sireni kun on bannilistalla, niin enpähän yhdistänyt :)
Fifty-forty