Onko sinulla halua kehittää tuottavuutta ja työhyvinvointia digitaalisia toimintatapoja hyödyntäen?
Paitsi että olen harrastajakuvaaja, olen koulutuskuntayhtymä Omnian kautta mukana haettavassa hankkeessa, jossa tavoitteena on vahvistaa digitaalisuuden hyödyntämistä yrityksen liiketoiminnan kehittämisessä sekä sen työntekijöiden arjessa. Kohderyhmänä ovat pk- ja mikroyrittäjät.
Menetelmänä on asiantuntijavetoiset työpajat, ja sisältönä yrittäjien sparratusta ja verkostoitumista osallistujien tarpeista nousevista teemoista. Aiheina voi olla esim. Wordpress-, Instagram-, Google Analytics osaamisen kehittäminen, ansaintalogiikat verkossa jne.
Tarkoitus on, että löytäisimme poolin samalta alalta ja tukisimme näin verkostoitumista. Valokuvaajien osalta verkostoon kuuluu tietysti moni muukin kuin itse kameran käyttäjä: meikkaajat, kampaajat, mallit jne.
Hankkeen johtoajatuksena on siis tuottavuuden ja työhyvinvoinnin kehittäminen. Lisäksi perusidea on, että asiakkaat ovat mukana liiketoiminnan kehittämisessä.
Löytyykö kiinnostusta? Osallistujillehan tämä on maksutonta. Teemme nyt hankehakemusta ja kartoitamme mikä/mitkä toimialat olisivat mukana. Jos teitä valokuvaajia kiinnostaa, antakaa kuulua itsestänne ihan lähipäivinä, joko tässä ketjussa tai YV:llä tai meilillä esko.lius@omnia.fi
Valokuvaaja yrittäjänä: tuottavuus & työhyvinvointi
-
- Viesti: