Mitä meinaa puhallettu muoto vaatekuvauksissa?
-
Mitä meinaa puhallettu muoto vaatekuvauksissa?
Siis onko siihen jonkun näköinen torso vai mitä meinaa. Ensisijaisesti luki kuvausohjeissa puhallettu muoto ja toissijaisesti valkoinen torso.
-
En tiedä, mutta veikkaus on että tarkoitetaan kuvia, joissa vaate on oikeassa muodossa, mutta ovat tyhjiä sisältä, esim. tähän tyyliin http://www.productphotography.com.au/-/ ... n-clothing
-
- Viesti:
olli Rinne http://www.digifaq.info/
-
Jos ei ole erikoisväneistöä, niin yksi vaihtoehto on kuvata vaate nuken päällä. Sitten kuvataan kaulus erikseen ja yhdistetään photoshopilla kuvaan. Tuossa pikaisesti etsitty tutoriaali. http://www.youtube.com/watch?v=Lyk4g_PhVWsnippe76 kirjoitti:Juu, niin varmaankin tarkoitetaan, mut miten ihmeessä ne tollaseksi tehdään. Et luulis sisällä olevan joku muovihärpäke... ;)
-
Re: Mitä meinaa puhallettu muoto vaatekuvauksissa?
Missä kuvausohjeissa? Miksi et voi kysyä toimeksiantajaltasi suoraan?nippe76 kirjoitti:Siis onko siihen jonkun näköinen torso vai mitä meinaa. Ensisijaisesti luki kuvausohjeissa puhallettu muoto ja toissijaisesti valkoinen torso.
Mä en sitten jaksa ymmärtää näitä nykyajan silkkimunia ja pissiksiä, jotka ei saa turpaluukkuansa auki silloin kun on kysymisen paikka.
EVG
-
Joo tuo on toki paras vaihtoehto, kommunikaatiolla selviää väärinkäsitykset.Aegean kirjoitti: Missä kuvausohjeissa? Miksi et voi kysyä toimeksiantajaltasi suoraan
Tosin ymmärrän että on perjantai ja jäi tuon miettiminen viikonlopuksi :)
-
Viikonloppuna miettiminen on täysin yliarvostettua.Perry kirjoitti:
Joo tuo on toki paras vaihtoehto, kommunikaatiolla selviää väärinkäsitykset.
Tosin ymmärrän että on perjantai ja jäi tuon miettiminen viikonlopuksi :)
-
Nykyajan harraste-ammattivalokuvaajilla on se ongelma, että kysymällä joutuu paljastamaan toimeksiantajalle, ettei ammattitaito ole lainkaan tehtävän tasalla, ettei tiedä mistä on kyse, miten se tehdään ja mikä siinä on tärkeää.Aegean kirjoitti:Missä kuvausohjeissa? Miksi et voi kysyä toimeksiantajaltasi suoraan?
Matti Vuori
-
Tätä minä hiljaa itsekseni mietinkin, että juuri näin... :-)mvuori kirjoitti:Nykyajan harraste-ammattivalokuvaajilla on se ongelma, että kysymällä joutuu paljastamaan toimeksiantajalle, ettei ammattitaito ole lainkaan tehtävän tasalla, ettei tiedä mistä on kyse, miten se tehdään ja mikä siinä on tärkeää.
-
Niin, ei mulla vielä toimeksiantoa ole. Tarjousta pyysivät jos pystyn ohjeen mukaan ottamaan kuvat. Flättinä olen aiemmin kuvannut vaatteet. Tai elävän mallin päällä.
Ja joskus ihan kuin olisin nähnyt sellaisen läpinäkyvän muovihärpäkkeen missä oli rinnat ja kaula-aukko oli avoin ja mielestäni se taisi olla aika halpakin, mut nyt en sellaista löydä, liekö olen unta nähnyt...
Mietin että annanko edes tarjousta jos maksaa turhan paljon hommata torsoa yms.
Ja joskus ihan kuin olisin nähnyt sellaisen läpinäkyvän muovihärpäkkeen missä oli rinnat ja kaula-aukko oli avoin ja mielestäni se taisi olla aika halpakin, mut nyt en sellaista löydä, liekö olen unta nähnyt...
Mietin että annanko edes tarjousta jos maksaa turhan paljon hommata torsoa yms.