Valokuvauskilvat...
-
Valokuvauskilvat...
...ovat formojen hyvä tapa saada mainosta? Minun mielestäni kyllä! Ammattilaisten kannalta ymmärrän todellakin, ettei oman kuvan lähettäminen ilmaiseksi firman käyttöön pienen palkinnon toivossa ole kovinkaan kannattavaa, mutta amatöörille se on hauska harrastus ja saapahan "julkisen palautteen" kuvistaan. Itse olen osallistunut montakin kertaa ja joskus jopa voittanut. Ei se minua haittaa, vaikka firma kuvaa sitten jälkeen hyödyntäisikin - eipä se kuva tuolla oman koneen syövereissäkään mitään minulle taloudellisesti tuottaisi..
Tänä kesänä löysin hauskan kilpailun. En ollut ikinä ennen kuullut Tableonline -palvelusta, mutta yhdeltä foorumilta löysin heidän kilapilunsa. Kuvakilvan aiheena on kuvata kaunis annos, ravintolahetki yms.. Ihanan vapaata ja sopii kesään! Jos teitä kiinnostaa, niin kannattaa katsoa osoite http://www.tableonline.fi/ravintola-sea ... un_saannot
Onko muita kivoja kesäkilpailuita? Linkkejä!
Tänä kesänä löysin hauskan kilpailun. En ollut ikinä ennen kuullut Tableonline -palvelusta, mutta yhdeltä foorumilta löysin heidän kilapilunsa. Kuvakilvan aiheena on kuvata kaunis annos, ravintolahetki yms.. Ihanan vapaata ja sopii kesään! Jos teitä kiinnostaa, niin kannattaa katsoa osoite http://www.tableonline.fi/ravintola-sea ... un_saannot
-
- Viesti:
-
Re: Valokuvauskilvat...
Paljonko he maksoivat sinulle tästä mainoksesta, vai oletko yrittäjä itse?CanonShot kirjoitti:...ovat formojen hyvä tapa saada mainosta? Minun mielestäni kyllä! Ammattilaisten kannalta ymmärrän todellakin, ettei oman kuvan lähettäminen ilmaiseksi firman käyttöön pienen palkinnon toivossa ole kovinkaan kannattavaa, mutta amatöörille se on hauska harrastus ja saapahan "julkisen palautteen" kuvistaan. Itse olen osallistunut montakin kertaa ja joskus jopa voittanut. Ei se minua haittaa, vaikka firma kuvaa sitten jälkeen hyödyntäisikin - eipä se kuva tuolla oman koneen syövereissäkään mitään minulle taloudellisesti tuottaisi..
Matti Vuori
-
Re: Valokuvauskilvat...
Ei kai, eihän tämä ole mitenkää läpinäkyvää, eh.... ;)mvuori kirjoitti: ....vai oletko yrittäjä itse?
-
Tässä vain yksi esimerkki kuvakisojen ongelmista.
Jos osallistut yrityksen järjestämään kilpaan ja lähetät valokuvan jossa on ihminen pääosassa.
Yritys käyttää kuvaasi mainonnassa ja seuraavalla viikolla soittaa sinulle s ko. henkilö vihaisena ja vaatii rahaa, miten ajattelit toimia?
Säännöissä tietysti järjestäjä pesee itseltään kaikki vastuut.
Yritys käyttää kuvaasi mainonnassa ja seuraavalla viikolla soittaa sinulle s ko. henkilö vihaisena ja vaatii rahaa, miten ajattelit toimia?
Vakavasti harrastava harrastaja.
-
Re: Tässä vain yksi esimerkki kuvakisojen ongelmista.
Kävikö sulle näin vai oliko hypot. Kysymys?Jouninkone kirjoitti:Jos osallistut yrityksen järjestämään kilpaan ja lähetät valokuvan jossa on ihminen pääosassa.