Kalustoa Puolasta?

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
Nscaalcn

Kalustoa Puolasta?

Viesti Kirjoittaja Nscaalcn »

tahi tarkemmin Gdanskista... aika työlästä löytää googlella yhtään mitään, kun paikalliset firmat eivät taida mainostaa itseään englanniksi kovin ahkerasti.

Tiedätteko siis liikkeitä puolasta ja vielä parempi jos joku Gdanskin kävijä osaisi sieltä kertoa. Kumpikin kyllä kelpaa, saa hieman käsitystä hintatasosta vaikkei olisikaan oikeassa kaupungissa kauppa... online-kaupat kiinnostavat myös.

Ja jos joku nyt sattuisi omaamaan nimenomaan ostokokemuksia puolasta, niin otamma kiitollisina vastaan! :)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Vai Wizzairilla menossa.
Olin itse juuri tuolla kuvailemassa, perjantaina palasin -mutta eipä katuja lampustaessa tullut kuin pari ankeata valokuvaamoa vastaan. En kyllä etsinytkään.

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Jappee

Re: Kalustoa Puolasta?

Viesti Kirjoittaja Jappee »

Nscaalcn kirjoitti:tahi tarkemmin Gdanskista... aika työlästä löytää googlella yhtään mitään, kun paikalliset firmat eivät taida mainostaa itseään englanniksi kovin ahkerasti.
Jospa kokeilisit Puolan googleen:

http://www.google.pl/

Sopivia haku sanoja(camera, kamera, canon, nikon, slr, gdansk...) ja rasti "vastauksia puolalaisilta sivuilta" päälle.

Tietysti paikalla olleilta löytyy parempia vinkkejä, mutta ainakin Saksaan em. kikalla sai aika hyvin vinkkejä...
Nscaalcn

Viesti Kirjoittaja Nscaalcn »

OskuK kirjoitti:Vai Wizzairilla menossa.
Olin itse juuri tuolla kuvailemassa, perjantaina palasin -mutta eipä katuja lampustaessa tullut kuin pari ankeata valokuvaamoa vastaan. En kyllä etsinytkään.
Joo, ei nuo lentojen hinnat paljon päätä huimaa...

Pari kauppaa onnistuin kartoittamaan. Pienellä silmäilyllä peruslasit ja rungot aika samoissa hinnoissa kuin täällä. Hintavammissa objektiiveissa voi säästää 100-500 euroa. Ja sitten sieltä löytyy paljon edullista tarvikekamaa, jota ei täällä ole myynnissä. Niistä itämaantietäjien tarvikemerkkien toimivuudesta ei tietty pirukaan tiedä kuin kantapään kautta.
Vastaa Viestiin