Vaihdan siis järkkärin pokkariin ja olen varma että saan yhtä hyviä kuvia kuin ennenkin. Miksi?
1. Olen huono kuvaaja.(AUTO päällä kokoajan)
2. Minulla ei ole tapana kuvata pimeässä.
3. SP-570 UZ:ssa on "riittävä" optiikka kuvatessa ihmisiä.
Mikä väittämä on oikein?
E-500 vaihtuu sp-570 UZ:ksi
-
- Viesti:
Et ainakaan sillä uudella Uzilla saa taustoja ihmisten takaa sumennettua yhtään niin mukavasti kuin sillä E-500lla.
Lisäksi ihmiset usein typpaavat heilumaan jolloin tarvii lyhyttä suljinaikaa -> suurta herkkyyttä , valovoimaa tai salamaa.
Suuri herkkyys Uzissa tarkoittanee pahaa kohinanviamennuspuuroa.
Lisäksi ihmiset usein typpaavat heilumaan jolloin tarvii lyhyttä suljinaikaa -> suurta herkkyyttä , valovoimaa tai salamaa.
Suuri herkkyys Uzissa tarkoittanee pahaa kohinanviamennuspuuroa.
E-620 + FL-50 +FL-36 + 12-60/2.8-4 + 50-200/2.8-3.5 SWD + 50/2 + 30/1.4 + 40-150/4-5.6 + EX-25
varalla/myynnissä: 14-42/3.5-5.6,
puolittain toimivat E-510, Fuji F11
varalla/myynnissä: 14-42/3.5-5.6,
puolittain toimivat E-510, Fuji F11
-
Optiikka on yhtä hyvä kuin muissakaan tuon hinta/koko/omisuusluokan (tasku?)kameroissa. Kuvanvakain, rajaus takanäytöllä, ei SLR peilistä tulevaa ääntä ja laaja zoomialue..
Jos joku suotuisa käyttö pitäisi keksiä niin veikkaisin katu/tapahtumakuvausta päivällä ulkona. Silloin optiikka ja kennon kohina on ok kunhan kuvista ei yritä ihan lakanasuurennoksia. Laite on kuitenkin hieman järkkää huomiota herättämättömämpi ja käsivaralta sillä ylttää aika laajalle.
Jos joku suotuisa käyttö pitäisi keksiä niin veikkaisin katu/tapahtumakuvausta päivällä ulkona. Silloin optiikka ja kennon kohina on ok kunhan kuvista ei yritä ihan lakanasuurennoksia. Laite on kuitenkin hieman järkkää huomiota herättämättömämpi ja käsivaralta sillä ylttää aika laajalle.