Tervehdys
Minulla on CS3 (SF) ja sen mukana tullut Adobe Bridge. Ei siinä mitään, kyllä silläkin kuvat saa järjestykseen, mutta käytän mieluummin ACDSee'tä, joka toimii kuin vanhan junan klosetti.
Brigde puolestaan kaataa koneen jostakin syystä lähes joka kerta.
On myös turhaa pitää kahta päällekkäistä ohjelmaa koneella; ei se ainakaan nopeuta sitä.
Olen yrittänyt etsiä konstia poistaa tuo Adoben ohjelman, mutta en ole löytänyt keinoa. Voi olla, että olen optikon tarpeessa, mutta jos te tarkkanäköisemmät jelppaisitte vaaria.
Toinen keino on tietenkin se, että jollain olisi tietoa Adoben ohjelman kompuroinnista. Itse epäilen Pandaa, mutta se saattaa olla väärä oletus.
Pappa Hangosta
Adobe Bridgen poistaminen
-
- Viesti:
Adobe Bridgen poistaminen
puh. 041-463 6307
-
CS2-versiossa löytyy Edit-valikon Preferences-kohdasta asetuksia, joista valitaan General. Sieltä kannattaa otta raksi pois ruudusta, jonka vieressä lukee Automatically Launch Bridge. Löytyisköhän uusimmastakin samat jutut?
En tiedä millaisia termejä suomenkielisessä versiossa käytetään. Ehkä Muokkaa, Ominaisuudet ja sitten Yleiset tai jotain sinne päin.
En tiedä millaisia termejä suomenkielisessä versiossa käytetään. Ehkä Muokkaa, Ominaisuudet ja sitten Yleiset tai jotain sinne päin.
\0/