Heippa kaikille digikuvaajille, ostin tuossa ennen joulua lähes "sokkona" HP:n photosmart 850 kameran, eli en paljon tutkinut artikkeleita, arvosteluita ym... Olen aina kuvaillut jkv lähinnä pokkarikameroilla, kuvan laaduista suuremmin välittämättä, mutta tuttavien mielestä ainakin sommitelmat ja aiheet ovat olleet onnistuneita. Käyttö tuntuu kamerassa olevan helppoa ja olen jo oppinut käsisäätöihinkin parantaakseni laatua. Olen tässä kuukauden aikana ottanut sellaiset 700 kuvaa joista noin puolet on tallessa(olen kokeillut samasta kohteesta eri aukolla, valotuksella ym, ja sitä kautta oppinut kameran käyttöä).
Mitä kokemuksia on teillä ollut kyseisestä kamerasta? Joitain tipsejä?
Kätevää on ainakin telakointiasema jolloin kuvat siirtyvät nopsasti koneelle ilman johtoruljanssia.
Eipä kai kuvaamaan opi kuin kokeilemalla ja kantapään kautta... Nyt on digiaikana vaan halvempaa kokeilla ;-)
HP Photosmart 850
-
Re: HP Photosmart 850
Tere!
Itse oon tuossa kans suunnitellut kyseisen kameran ostoa,on tuossa tulossa Afrikan reissu eteeen ja sinne aattelin hankkia et sais vähän kauempaa kuvattua ja kokokin tuntuis olevan näppärä...oisko sulla lähettää jotain kuvaa malliksi laadusta pienel ja isolla (8X) optisella zoomauksella? Minkälaista korttia oot käyttänyt ja minkä verran mahtuu kohtuu laatusta kuvaa?
Terv. Toni
Itse oon tuossa kans suunnitellut kyseisen kameran ostoa,on tuossa tulossa Afrikan reissu eteeen ja sinne aattelin hankkia et sais vähän kauempaa kuvattua ja kokokin tuntuis olevan näppärä...oisko sulla lähettää jotain kuvaa malliksi laadusta pienel ja isolla (8X) optisella zoomauksella? Minkälaista korttia oot käyttänyt ja minkä verran mahtuu kohtuu laatusta kuvaa?
Terv. Toni
-
-