Sanokaas nyt mistä hankkia G-Canuuna

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
ij

Sanokaas nyt mistä hankkia G-Canuuna

Viesti Kirjoittaja ij »

Olen hankkimassa käytettyä Canonin G1 / G2 kameraa. Mutta mistä täältä pääkaup.seudulta? Saku näemmä myy discountista uutta G3:sta jo 612 egee tänään... Seuraako käytettyjen hinnat G3:sen hinnanlaskua? Antakaa hyviä vinkkejä... etukäteen kiittäen vinkeistä!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jmr

Re: Sanokaas nyt mistä hankkia G-Canuuna

Viesti Kirjoittaja jmr »

ij kirjoitti:Olen hankkimassa käytettyä Canonin G1 / G2 kameraa. Mutta mistä täältä pääkaup.seudulta?
Oletko kysynyt jo näistä liikkeistä, soittele vaikka muutamiin:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=5551
jnf

Viesti Kirjoittaja jnf »

Missähän hinnoissa tuollaiset G2:set liikkuvat käytettynä? Olen myös etsimässä vastaavaa kameraa ja kiinnostaisi että kannattaako tuollaista käytettyä yleensäkään ostaa?

Onko G2:lla huomattavia etuja esim. A60/A70 malleihin kuvanlaadullisesti yms? Pääasiallisesti käyttö olisi ihan peruskäyttöä, mutta haluaisin kameralta myös tulevaisuutta ajatellen hieman enemmän ominaisuuksia.

Entäs G2 kameran kestävyys? Hieman vain epäilyttää esimerkiksi tuon kääntyvän lcd:n kestävyys pitemmällä aikavälillä.

Vai odotellakko hetken ja ostaa G3? Huomattavia etuja G3 vs. G2?

Kiitoksia vastauksista!
timkopon

Canon PowerShot G3, G2 vai A70

Viesti Kirjoittaja timkopon »

Minäkin G2 hankkiessa mietin, miten tuo näyttö kestää, mutta ei minulla ole ollut ongelmia. Kääntyvä näyttö on tosi tarpeellinen. Kun siihen tottuu, on vaikea toimia ilman sitä.

Näyttökin on hyvin suojassa, kun se laitetaan lepoasentoon.

G2 ja G3 on samoissa hinnoissa uutena, siksi vahvasti suosittelisin hankkimaan G3 jos uutena hankit. Canon PowerShot G3 tuo mukana paljon lisää verrattuna G2 malliin.

Niille jotka haluavat enemmän kuvaukselta, niin Canon PowerShot G3 on oikea valinta, tosin onhan niitä muitakin kameroita, riippuen mitä ominaisuutta eniten kaipaa.
T:mo
Vastaa Viestiin