Jaskak kirjoitti:Täytyypä sanoa että on erittäin hyvä palvelu tuossa putiikissa, olen tässä käynyt s-posti keskustelua ja posteihin vastataan aina välittömästi ja huolella, englanniksi. Ei juurikaan hirvitä maksaa tilatut tavarat tuonne heidän tililleen etukäteen.
Nyt vaan odotellaan että raha siirtyy ja tavara saapuu tänne.
Tänään sain vihdoin D700 maksettua, hyvä niin, oli hintakin ehtinyt tippua hiukan, runko 1895€.
Nyt odotellaan että kamera saapuu..
Viimeksi muokannut Jaskak, Tammi 30, 2010 2 : 12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse tilasin Sb-600 salaman. Keskiviikkkona maksoin ja tänään tuli vastaus, että rahat tilillä ja pakettti lähti matkaan. Nyt vain odotellaan. Google translator kyllä korvaamaton apu noiden sähköpostien kääntämisessä :)
duris kirjoitti:Itse tilasin Sb-600 salaman. Keskiviikkkona maksoin ja tänään tuli vastaus, että rahat tilillä ja pakettti lähti matkaan. Nyt vain odotellaan. Google translator kyllä korvaamaton apu noiden sähköpostien kääntämisessä :)
Muteihän sieltä löydy ainakaan hollantia, mut englanti kyllä?
duris kirjoitti:Itse tilasin Sb-600 salaman. Keskiviikkkona maksoin ja tänään tuli vastaus, että rahat tilillä ja pakettti lähti matkaan. Nyt vain odotellaan. Google translator kyllä korvaamaton apu noiden sähköpostien kääntämisessä :)
Muteihän sieltä löydy ainakaan hollantia, mut englanti kyllä?
Google Translatoria jos tarkoitit, niin löytyy sieltä. Alankomaat = Hollanti.
Kun CameraNU.nl tilaajat ovat saaneet sähköpostin jossa saa vahvistuksen tilauksesta, että on maksettu mut kun olette saanu sen trackcoden niin onko se toiminut heti, siellä linkissä joka tulee myös siinä mukana vai vasta muutaman päivän päästä?
Jääkaappi kirjoitti:Kun CameraNU.nl tilaajat ovat saaneet sähköpostin jossa saa vahvistuksen tilauksesta, että on maksettu mut kun olette saanu sen trackcoden niin onko se toiminut heti, siellä linkissä joka tulee myös siinä mukana vai vasta muutaman päivän päästä?
Timo
Mulla tracking code alkoi toimia vasta Suomen päässä, Matkahuollon sivujen kautta.
Jääkaappi kirjoitti:Kun CameraNU.nl tilaajat ovat saaneet sähköpostin jossa saa vahvistuksen tilauksesta, että on maksettu mut kun olette saanu sen trackcoden niin onko se toiminut heti, siellä linkissä joka tulee myös siinä mukana vai vasta muutaman päivän päästä?
Timo
Mulla tracking code alkoi toimia vasta Suomen päässä, Matkahuollon sivujen kautta.
Sama homma täällä. Eli koodi alkoi toimia vasta paketin rantauduttua Suomeen.
jokainen käännelköön googlellaan taikka baabelinkalallaan itse käyttöohjeet.
Tuo linkki tuli minulle sähköpostissa seurantaa varten, mutta ainakaan minun paketin seuranta ei toiminut sillä. Ei taida toimia kuin kalliimpien ulkomaille menossa olevien pakettien seuranta (Plus-paketit).
Hmm.. ei mulle kyllä tullu, tosin tilasin itte kamera-express firmasta. Mutta tuolta näki jopa maan, missä paketti pörrää.
Laitoin sunnuntaina tulemaan vähän valovoimaa kamera-expressistä ja tänään tuli seurantakoodi s-postiin. Lähettivät heti kun pankkisiirto näkyi tilillä. Tuo TNTn seurantakoodi ainakin toimii.
Viime keskiviikkona 16.9. tilasin salaman CameraNu:sta ja 18.9 lähettivät. Tänään tuli sitten kirje että voi noutaa lähimmästä matkahuollosta. Eli ei voi kun suositella. Niin ja trackingcode ei toiminut heti vaan vasta kun paketti oli saapunut Suomeen (23.9.).
Mun paketti lähti tulemaan keskiviikkona cameranu:sta ja ei näy vieläkään seurannassa.
Aloin selvittelemään asiaa ja aluksi tietenkin soittelin TNT:lle, mutta Suomen TNT:llä ja Hollantilaisella TNT Postilla ei ole kuulemma mitään tekemistä toistensa kanssa, vaan paketin jakelee Matkahuolto.
Sitten soittelin Matkahuoltoon ja sieltä sanottiin, että paketti on tulossa ja käskivät soittaa uudelleen alkuviikosta, niin antavat suomalaisen seurantakoodin.
makecutik kirjoitti:Mun paketti lähti tulemaan keskiviikkona cameranu:sta ja ei näy vieläkään seurannassa.
Aloin selvittelemään asiaa ja aluksi tietenkin soittelin TNT:lle, mutta Suomen TNT:llä ja Hollantilaisella TNT Postilla ei ole kuulemma mitään tekemistä toistensa kanssa, vaan paketin jakelee Matkahuolto.
Sitten soittelin Matkahuoltoon ja sieltä sanottiin, että paketti on tulossa ja käskivät soittaa uudelleen alkuviikosta, niin antavat suomalaisen seurantakoodin.
Sama seurantakoodi toimii Matkahuollon sivuilla kuin se jonka Cameranu sulle lähetti :)
makecutik kirjoitti:Mun paketti lähti tulemaan keskiviikkona cameranu:sta ja ei näy vieläkään seurannassa.
Sama seurantakoodi toimii Matkahuollon sivuilla kuin se jonka Cameranu sulle lähetti :)
Eipä toimi, kokeiltu on monta kertaa ja soitin matkahuoltoon ja antoivat uuden tracking koodin, joka on matkahuollon oma.
Eipä toimi, kokeiltu on monta kertaa ja soitin matkahuoltoon ja antoivat uuden tracking koodin, joka on matkahuollon oma.
Timo
Kokeilitko tässä kentässä joka laatikkoon sitä koodiasi? Muistaakseni keskimmäisessä laatikossa tuo koodi toimii :)