Kamera kalustonkaiken kattava vakuutaminen

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
Yesse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yesse »

Uppaillaas vähän vanhaa topikkia..
Mitenhän mahtais mennä läpi, kun mulla tossa Canonin Ef-s 17-55mm f2.8 opiskassa on noi tyyppiviat päällänsä, eli kuvanvakaaja ei toimi ja himmennin on jumissa.
Tekis mieli kuitenkin päästä taas kuvailemaan kunnon kalustolla, mutta noitten vikojen korjauskustannukset varmaan jossain 400-600 euron hujakoilla, niin onko joku tollasia vikoja laittanu vakuutuksen piikkiin? Jos kotivakuutuksen kautta sanon, että viat ilmeni ku objektiivi putos lattialle, niin rupeevatko JAS:illa tekee analyysia, että mistä viat on oikeesti tullu jne?
Canon EOS 5D Mark II x2, 40D, 20D, EF 17-40mm f/4L USM, EF 85mm f/1.8 USM, EF 70-200mm f/2.8L IS USM, Helios 44M 58mm f/2.0, muutama salami
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
apip

Viesti Kirjoittaja apip »

Yesse kirjoitti:Uppaillaas vähän vanhaa topikkia..
Mitenhän mahtais mennä läpi, kun mulla tossa Canonin Ef-s 17-55mm f2.8 opiskassa on noi tyyppiviat päällänsä, eli kuvanvakaaja ei toimi ja himmennin on jumissa.
Tekis mieli kuitenkin päästä taas kuvailemaan kunnon kalustolla, mutta noitten vikojen korjauskustannukset varmaan jossain 400-600 euron hujakoilla, niin onko joku tollasia vikoja laittanu vakuutuksen piikkiin? Jos kotivakuutuksen kautta sanon, että viat ilmeni ku objektiivi putos lattialle, niin rupeevatko JAS:illa tekee analyysia, että mistä viat on oikeesti tullu jne?
Useimmissa tapauksissa ei tarvitse edes tehdä vakuutuspetosta vaan laaja kotivakuutus kattaa yllättävät rikkoontumiset. Itse olen ollut rehellinen vakuutusyhtiön kanssa ja aina saanut korvaukset jotka minulle kuuluvat. Ehdoista selviää mitä korvataan ja mitä ei.
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

...viimeiselle sivulle...
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

...viimeiselle sivulle...
Vastaa Viestiin