Saksalaiset ovat EU:ssa, joten kuluttajansuoja toimii siihen suuntaan paremmin kuin esim EU:n itärajan taakse. Jos se nyt oikeasti on saksalainen paikka, niin uskoisin sen olevan kohtuullisen luotettava. Toisaalta jokuhan on voinut ostaa saksalaiselta firmalta palvelimen ja jakaa sitä täällä Suomessa "halvalla". En olisi lainkaan varma siitä, että häiriötapauksissa saa nopeasti suomenkielisen vastauksen kysymyksiinsä. Jos se on Saksassa, saattaapi firmassa olla vain yksi suomenkielentaitoinen vastailija.
adapteri kirjoitti:Saksalaiset ovat EU:ssa, joten kuluttajansuoja toimii siihen suuntaan paremmin kuin esim EU:n itärajan taakse. Jos se nyt oikeasti on saksalainen paikka, niin uskoisin sen olevan kohtuullisen luotettava. Toisaalta jokuhan on voinut ostaa saksalaiselta firmalta palvelimen ja jakaa sitä täällä Suomessa "halvalla". En olisi lainkaan varma siitä, että häiriötapauksissa saa nopeasti suomenkielisen vastauksen kysymyksiinsä. Jos se on Saksassa, saattaapi firmassa olla vain yksi suomenkielentaitoinen vastailija.
Oli toi ainakin siellä viestintäviraston listalla.
mulla on omat sekä yhdistyksen sivut zoner.fi :ssä
palvelu on loistavaa, vastauksen saa heti kun jotakin kysyy taikka tarvitsee ja toimivat heti eikä aikaile, hinta on ihan poikkusen kalliimpi kuin esim futuronilla jossa mulla aiemmin oli mutta palvelun laatu on myös huomattavasti parempaa, en vaihtais :)
botseri kirjoitti:mulla on omat sekä yhdistyksen sivut zoner.fi :ssä
palvelu on loistavaa, vastauksen saa heti kun jotakin kysyy taikka tarvitsee ja toimivat heti eikä aikaile, hinta on ihan poikkusen kalliimpi kuin esim futuronilla jossa mulla aiemmin oli mutta palvelun laatu on myös huomattavasti parempaa, en vaihtais :)