Sitä kannattaa ensin kokeilla jonkin kerran ennen kuin menee ja horisee joutavia. Jos sinulla on mitään epäselvyttä tästä niin otan väri-CRT:n kanssa mielelläni haasteen vastaan, milloin vain ja aivan ketä tahansa vastaan. Tulos tulee aina olemaan 6-0.Leht1n kirjoitti:HAH, taisit viitata mun kommenttiin?! ps. et ilmeisesti erota viisastelua viisaudesta
Siis "käytä CRT:tä vältä littua kuin ruttoa" ei ole alkuunkaan teoriaa vaan perustavan laatuinen ohje. CRT on lisäksi halvempi joten se ei ainakaan estä alkuun pääsyä vaan päinvastion. CRT myös saadaan paljon helpommin ja etenkin edullisemmin kalibroitua ja profiloitua ja sekin vain auttaa luovaa tekemistä ja alkuun pääsemistä.Paino sanalla "erinomaisesti riittävä", joten miksi jauhaa aloittelijoille värinhallinan teoriaa ja tylsiä yksityiskohtia, jotka syövät pohjaa luovalta tekemiseltä ja yleensä alkuun pääsemiseltä?
Siten se on kehno. Minun asiakkaat ensin vetävät pitkäääään henkeä ja sitten ällistelevät että: Miten tämä on lainkaan mahdollista, nämä kuvat näyttävät niin aidoilta että niihin voisi kävellä sisään.Mä teen grafiikkaa Applen Powerbookilla, eikä kertaakaan ole asiakas valittanut lopputuloksesta.
Timo Autiokari