t-paitaa

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

Fastlane kirjoitti:Paljonkos Canon maksaa jos niiden mainosta kantaa paidassaan?
Hinnoittelu lienee henkilöstä riippuvaa.

Fastlane kirjoitti: Kaapissa odottaa kymmeniä mainospaitoja eri yrityksiltä mutta miksi niitä pitäisi julkisesti päällä jos mainostamista ei jotenkin korvata?
Ajattele paitaa korvauksena. Ole sitä, tunne se, elä sitä.. ole ylpeä siitä, näytä se, rakasta.
With Canon you can.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jeroo

Viesti Kirjoittaja jeroo »

-EeKe- kirjoitti: Ajattele paitaa korvauksena. Ole sitä, tunne se, elä sitä.. ole ylpeä siitä, näytä se, rakasta.
With Canon you can.
Tuo taisi tulla suoraan sydämestä :D
-EeKe-

Okei eli koska vkonloppu häämöttää niin ehdotin asiaan palaamista ensi viikon alussa. Canonin markkinoinnilla on mun yhteystiedot ja jo tuonkin puhelun perusteella viisastuin asian suhteen jonkin verran. Kerron sitten tarkemmin kun tiedän enemmän.
jeroo

jep. palaile asiaan kun tiedät :)
barcoder
Viesti:

Viesti Kirjoittaja barcoder »

http://www.prepress.fi, petteri.paananen(miuku)prepress.fi
InDesign CS5 - julkaisun tekijälle (Docendo 2011)
Photoshop CS5 (Docendo 2010)
Suunnittele, toteuta ja julkaise (Docendo 2010)
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Töissä olen mainostanut puolitoista vuotta Nikonia, kulkutägi roikkuu kaulassa sellaisessa keltaisessa avainlenkissä, jossa lukee mustalla pohjalla Nikon. Olen siihen jotenkin kiintynyt.
Viimeksi muokannut MattiH, Kesä 02, 2006 16 : 15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeroo

barcoder kirjoitti:käviskö tällanen

Kävis joo, on vain muutaman koo liian iso :)
jeroo

-EeKe- kirjoitti:Okei eli koska vkonloppu häämöttää niin ehdotin asiaan palaamista ensi viikon alussa. Canonin markkinoinnilla on mun yhteystiedot ja jo tuonkin puhelun perusteella viisastuin asian suhteen jonkin verran. Kerron sitten tarkemmin kun tiedän enemmän.

Onkos kuulunut mitään uutta?
tohtori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tohtori »

jeroo kirjoitti:Jjahas, jos vaikka vähän vihjaat ;)

Onko tuo muuten jokin canonin oma teksti vai joku universaali fontti?
ainakin täältä löytyy canonin logo fonttina (myös paljon muiden firmojen logoja) http://www.dafont.com/theme.php?cat=717
-EeKe-

tohtori kirjoitti: ainakin täältä löytyy canonin logo fonttina (myös paljon muiden firmojen logoja) http://www.dafont.com/theme.php?cat=717

Tiksis. Mä tulin siihen tulokseen et on parempi painattaa ite paitansa niin saa sellaisen kun haluaa. Canon ei toimita yksityisille paitoja, firmoille kylläkin. Ja ne niiden paidat on sellaisia punaisia kauluspaitoja missä on brodeerattu (meniks oikein?) pieni Canon teksti hihassa.

Mä haluan punaisen t-paidan missä lukee isolla Canon, valkoisella.
Ja lippis pitää kanssa hankkia..
kostaja!

Viesti Kirjoittaja kostaja! »

-EeKe- kirjoitti:
tohtori kirjoitti: ainakin täältä löytyy canonin logo fonttina (myös paljon muiden firmojen logoja) http://www.dafont.com/theme.php?cat=717

Tiksis. Mä tulin siihen tulokseen et on parempi painattaa ite paitansa niin saa sellaisen kun haluaa. Canon ei toimita yksityisille paitoja, firmoille kylläkin. Ja ne niiden paidat on sellaisia punaisia kauluspaitoja missä on brodeerattu (meniks oikein?) pieni Canon teksti hihassa.

Nii ja ois muute pirun hieno jos ois kans sellanen kamera missä kans lukis isolla ja punasella canon!! ..eiku.. ai nii joo... Damit..!
m3ll0n
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m3ll0n »

-EeKe- kirjoitti:

Sullehan on ihan pakkomielle tullut tosta ;D
Laita sit itsestäs kuvia esille ku sulla on noi vermeet päällä.
Vastaa Viestiin