Photoshop CS

Kuvankäsittelyä, mitä vain
muumio

Viesti Kirjoittaja muumio »

MattiH kirjoitti:Melkein kaikille ohjelmille löytyy kräkki. Netistä löytyvät myös useimmat elokuvat ja useimmat cd:eet. Ilmaiseksi. Tämä tuskin on uutinen kenellekään. Viime vuosina olen huomannut sellaisen suuntauksen, että yhä useampi tuttava on ruvennut pitämään kotikoneellaan vain laillisia ohjelmia.

Kovalla rahalla ostettuun ohjelmaan suhtautuu aivan eri tavalla kuin laittomaan kopioon. Suosittelen kokeilemaan!
Johtuisikohan tuo suuntaus iän karttumisesta? Ne tuntuvat omien havaintojeni mukaan liittyvän toisiinsa kummasti.

Minä olen ainakin seuraillut monen musiikkimiehen lataavan koneellensa kaiken mahdollisen audiosoftan "ilmaisversioina" ja sitten hukkuvan erilaisiin vaihtoehtoihin niin pahasti, että mitään valmista ei koskaan synny. Kyllä omalla rahalla ostettuun softaan pääsee sisään ihan eri tavalla kuin waretettuun.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
barcoder
Viesti:

Viesti Kirjoittaja barcoder »

Tietyssä mielessä tuo warez-kulttuuri on ollut kyllä hyvin hyödyllistä, itse olen hakenut netistä "ilmais"versiot aina ohjelmista, joiden ostamista olen harkinnut. Jos ohjelma on osoittautunut hyväksi niin sitten olen ostanut ohjelman. Jotkut talothan tarjoavat 30pv demoversioita täydellä toiminnallisuudella, mikä ajaa saman asian, mutta monien ohjelmien demot on kuitenkin varustettu erilaisilla estoilla, esim. tallennus ei onnistu tms. tällöin warez-tavaratalosta saa toimivan version kokeilemista varten.

ps. jos olen päättänyt että en osta ohjelmaa niin olen sen myös koneeltani poistanut. Jonkun mielestä tämäkin on varmaan "rikos" mutta itse en kyllä kanna tästä huonoa omaatuntoa.
Viimeksi muokannut barcoder, Marras 03, 2003 9 : 29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
muumio

Viesti Kirjoittaja muumio »

mikko kirjoitti:No nyt sen saa jo netistä, näin ne suojaukset kestävät! Kaikenmaailman aktivoinnit tekevät vain kiusaa maksaville asiakkaille. :-(
Uskoisin että suurin osa kopioista tehdään alkuperäisiltä CD:iltä, kuten musiikki-CD:issäkin, mutta kiusallisen hankalia nuo aktivointiprosessit ovat. Olen kyllä tyytyväinen että Mac-versioissa sitä ei ole :)
mikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikko »

Otin hiukan selvää uuden photari cs:stä Lueskelin foorumeita, tälläistä löytyi:

-ensin ohjelma pyytää sarjanumeroa sitten alkaa lataus ja kun käynnistät ohjelmaa pitää aktivointi suorittaa tai muuten saat vain kokeilla ohjelmaa.

-mutta jos käytät crack:iä laitat muutaman pienen tiedoston photari kansioon ja loppuu aktivointi kyselyt siihen paikkaan.

Nyt kysynkin että kun saan ostettua vihdoin tuon uuden photarin voinko käyttää crack:iä ja vältän näin hankalan aktivoinnin ja oman koneeni seurannan? Onko tuo aktivointi pakollista?
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

mikko kirjoitti:Nyt kysynkin että kun saan ostettua vihdoin tuon uuden photarin voinko käyttää crack:iä ja vältän näin hankalan aktivoinnin ja oman koneeni seurannan? Onko tuo aktivointi pakollista?
kyllä voit käyttää. tuotteen ostaessasi ostat itseasiassa lisenssin tuohon tuotteeseen ja tuote tulee kylkiäisenä cd:llä. periaatteessa ohjelman ostamisen jälkeen voit imuttaa sen vaikka netistä mikäli cd menee hukkaan / rikki kunhan vain voit todistaa, että olet tuon lisenssin maksanut.
Vastaa Viestiin