konevalintaa kuvankäsittelyyn

Kuvankäsittelyä, mitä vain
habannaama

Re: konevalintaa kuvankäsittelyyn

Viesti Kirjoittaja habannaama »

Itse koneen spekseihin en ota kantaa, kun viimeiset runsaat kymmenen vuotta mennyt Mac:lla, mutta sitä ennen tuli kasattua pc:t itse ja tästä tulikin mieleen, että tulosta tuo Powerin konepaketti paperille ja mene sen jälkeen esim. Jimm´s:iin tai vst liikkeeseen joiden pääartikkeli on juurikin pc:t ja kerro faktat mitä haluat ja kysy heidän tarjouksensa, voit yllättyä tietotaidon tasosta/mahdollisuuksista/rahan säästöstä mitä oikealla tietokoneisiin perehtyneellä liikkeellä on tarjota versus monitoimihallin tarjonta.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
oikosulku

Re: konevalintaa kuvankäsittelyyn

Viesti Kirjoittaja oikosulku »

habannaama kirjoitti:Itse koneen spekseihin en ota kantaa, kun viimeiset runsaat kymmenen vuotta mennyt Mac:lla, mutta sitä ennen tuli kasattua pc:t itse ja tästä tulikin mieleen, että tulosta tuo Powerin konepaketti paperille ja mene sen jälkeen esim. Jimm´s:iin tai vst liikkeeseen joiden pääartikkeli on juurikin pc:t ja kerro faktat mitä haluat ja kysy heidän tarjouksensa, voit yllättyä tietotaidon tasosta/mahdollisuuksista/rahan säästöstä mitä oikealla tietokoneisiin perehtyneellä liikkeellä on tarjota versus monitoimihallin tarjonta.
hain jo itse osat ja kasasin uuden masiinan. hyödynsin vanhoja osia kuten kovalevyt, virtalähteen, kotelon ja näytönohjaimen. ja lopulta ihan kohtuuhintainen päivitys mun mielestä.
Vastaa Viestiin