Joku tarjoaa netissä kuvauspalvelua nimelläni

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
Rustinki

Viesti Kirjoittaja Rustinki »

Hauskaa toisista ja toisista ei.

Itse en näe edustavaksi toiminnaksi jos omalla nimelläni tarjotaan kuvauspalveluja alaikäisille. Sähköpostiosoitteet eivät ole minun ja muutenkaan ei ole tapaistani pyydellä foorumeilla mallikuvia teineiltä. Toivottavasti kukaan lapsi ei ole lähettänyt kuviaan noiden ilmoitusten tekijöille.
Vauhti korjaa virheet
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
epertti

Viesti Kirjoittaja epertti »

Joo, eihän toi kiva juttu ole. Joku päivä poliisit hakevat haastatteluun yllättäen täysin väärän miehen............
Moska

Viesti Kirjoittaja Moska »

epertti kirjoitti:Joo, eihän toi kiva juttu ole. Joku päivä poliisit hakevat haastatteluun yllättäen täysin väärän miehen............
Tuo nyt lienee pieni ongelma, mutta entäs se, kun maine menee yhteisössä. Ei ole kiva kulkea kylillä vaikka pedofilin leima otsassa. Saattaa oma maailma muuttua rajustikkin ja näistä maineista ei ole vältämättä kovinkaan helppo päästä eroon. Aika pelottava juttu, kun miettii mistä tässä saattaa olla kyse.
-Q-

Viesti Kirjoittaja -Q- »

epertti kirjoitti:
OskuK kirjoitti:
Rustinki kirjoitti: Olen varma koska kahta samaa nimeä ei ole.
Jollei sukunimesi ole suojattu, niin joka päivä voi tulla uusi ;-)
Jotkut ovat jopa vaihtaneet nimeään.
Ei pidä paikkaansa. Sukunimensä voi vaihtaa jos siihen uuteen nimeen on jokin side. Ollut suvun käytössä jotain kautta, tms. Jos haluaa uuden nimen johon ei ole mitään sidettä, täytyy keksiä itse sellainen joka ei ole käytössä ja jota ei vielä löydy väestötietojärjestelmästä.

-Nimimerkillä "myöskin ainoa laatuaan"
Vastaa Viestiin