TicTacphoto on ollut laadullisesti hyvä, mutta toimitus on aikas hidasta. Ja myös hivenen hintava, mutta elämä on...
http://www.tictacphoto.com/fi?x=12&y=11
Kuvat kirjaksi
-
Oon tilannut muutamat kuvakirjat kuvatkirjaksi.fi ja ifolorilta. Kuvatkirjaksi on laadukkaampi, kalliimpi ja A4 (select vs deluxebook) vaakakoko vähän suurempi kuin ifolorilla. Erona on myös, että kuvatkirjaksi ei tietääkseni tee automaattisia korjauksia kuviin, joka on huomioitava kirjaa tehdessä. Aion edelleen tilata molemmista palveluista.
-
Kuvatkirjaksi vs iBook?
Työstössä on kuvakirja, josta ei materiaalin puolesta tule valokuvataiteellista julkaisua, mutta katsojilleen tärkeä juttu. Kirjaan tulee kuvien lisäksi vähän tekstiä. Teen valintaa kahden tuotteen välillä, hinta on suunnilleen sama, 30 sivua. Kappalemäärä 6-10.
1) Kuvatkirjaksi, A4 Select ylivetokannella, hinta 43,80 eur
2) Apple - iPhoto, kovakantinen (28*21,5), hinta 41,64 eur
Olisiko jollakin kokemuksia tuotteista, mahdollisesti molemmista? Minua kiinnostaa ohjelmien helppous ja joustavuus sekä lopputuloksen laatu.
1) Kuvatkirjaksi, A4 Select ylivetokannella, hinta 43,80 eur
2) Apple - iPhoto, kovakantinen (28*21,5), hinta 41,64 eur
Olisiko jollakin kokemuksia tuotteista, mahdollisesti molemmista? Minua kiinnostaa ohjelmien helppous ja joustavuus sekä lopputuloksen laatu.