*Gone*
-
- Viesti:
Eiku esille vaan, mä voin ladella täältä kirkko kerrallaan takaisin =)JPu kirjoitti:Hauskaa kuulla, että Tipe tekee samanlaista satsia kun itse olen koko kesän näitä kiertänyt, siis kirkkoja kuvaamassa.Erialista kuvaa kuitenkin luonnollisesti, mutta mukava nähdä miten Timo näitä "näkee".. Mulla on aika monta jo kuvattuna, saa nähdä koska kyllästyy ja meneekö ne kaupaksi kuten oli ajatus..
-
- Viesti:
:)Tipe kirjoitti:Eiku esille vaan, mä voin ladella täältä kirkko kerrallaan takaisin =)JPu kirjoitti:Hauskaa kuulla, että Tipe tekee samanlaista satsia kun itse olen koko kesän näitä kiertänyt, siis kirkkoja kuvaamassa.Erialista kuvaa kuitenkin luonnollisesti, mutta mukava nähdä miten Timo näitä "näkee".. Mulla on aika monta jo kuvattuna, saa nähdä koska kyllästyy ja meneekö ne kaupaksi kuten oli ajatus..
Ei vielä, homma niin vaiheessa..
Jari Puranen
-
- Viesti:
Voi Jpu sulla on näihin matkaa 1650km vaikka ei nää ees oo kovin kummosia, mutta voisitko ystävällisesti kunioitaa osaavampia kuvaajia olematta kommentoimatta?JPu kirjoitti:Varsin tyylikkäitä ovat!
Varsinkin kuva 2 ja jo mainitut kirjakuvat.
Hauskaa kuulla, että Tipe tekee samanlaista satsia kun itse olen koko kesän näitä kiertänyt, siis kirkkoja kuvaamassa.Erialista kuvaa kuitenkin luonnollisesti, mutta mukava nähdä miten Timo näitä "näkee".. Mulla on aika monta jo kuvattuna, saa nähdä koska kyllästyy ja meneekö ne kaupaksi kuten oli ajatus..
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
Ai niinkun säkin teet vai? Kovin kummonen kuvaaja et oo, ja sun jutut on aika säälittäviä. Seuraavan kerran kun ahdistaa, koita olla painamatta sitä "Vastaa" nappia ja mene vaikka ulos kuvaamaan mielummin.jari siren kirjoitti:mutta voisitko ystävällisesti kunioitaa osaavampia kuvaajia olematta kommentoimatta?
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
-
- Viesti:
:)jari siren kirjoitti:Voi Jpu sulla on näihin matkaa 1650km vaikka ei nää ees oo kovin kummosia, mutta voisitko ystävällisesti kunioitaa osaavampia kuvaajia olematta kommentoimatta?JPu kirjoitti:Varsin tyylikkäitä ovat!
Varsinkin kuva 2 ja jo mainitut kirjakuvat.
Hauskaa kuulla, että Tipe tekee samanlaista satsia kun itse olen koko kesän näitä kiertänyt, siis kirkkoja kuvaamassa.Erialista kuvaa kuitenkin luonnollisesti, mutta mukava nähdä miten Timo näitä "näkee".. Mulla on aika monta jo kuvattuna, saa nähdä koska kyllästyy ja meneekö ne kaupaksi kuten oli ajatus..
Päinvastoin tuo menisi, mutta en taida jaksaa. Rakentele omaa karriääriäsi ihan niin kuin haluat.
Jari Puranen
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Olen varmasti kirjoittanut paljon hölmömpiäkin!IlariH kirjoitti:Tässäpä oli varmasti hölmöin kommentti mitä JS on tänne kirjoittanut. Voi hyvä tavaton...jari siren kirjoitti:mutta voisitko ystävällisesti kunioitaa osaavampia kuvaajia olematta kommentoimatta?
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Olet, mutta tämäkin on huippu omalla tavallaan. Olet vaan niin jäljittelemättömän monipuolisesti törppö.jari siren kirjoitti:Olen varmasti kirjoittanut paljon hölmömpiäkin!IlariH kirjoitti:Tässäpä oli varmasti hölmöin kommentti mitä JS on tänne kirjoittanut. Voi hyvä tavaton...jari siren kirjoitti:mutta voisitko ystävällisesti kunioitaa osaavampia kuvaajia olematta kommentoimatta?
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
- Viesti:
Kiitos.OskuK kirjoitti:Olet, mutta tämäkin on huippu omalla tavallaan. Olet vaan niin jäljittelemättömän monipuolisesti törppö.jari siren kirjoitti:Olen varmasti kirjoittanut paljon hölmömpiäkin!IlariH kirjoitti: Tässäpä oli varmasti hölmöin kommentti mitä JS on tänne kirjoittanut. Voi hyvä tavaton...
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Sikäli mielenkiintoinen keskustelu, että käytetään samaa sanaa mutta tukevasti eri merkityksessä. Adele kirjoitti isolla Jumala. Tämän käsitetään tarkoittavan "The Jumala". Kyse on siis erisnimen kaltaisesta käytöstä. Saltikov taas kirjoitti pienellä jumala. Tämän käsitetään tarkoittavan "a jumala". Se on siis yleisnimi joka käsittää minkä tahansa sellaisen entiteetin jonka joku laskee jumaluudeksi.saltikov kirjoitti:Tai ehkä luonetta - eikös se oo jumala joka päättää kenelle ilmestyy?Tipe kirjoitti:Ei oo näkyny, ootko sä nähny ? Taitais vaatia jotain kovempaa, kuin kahvia, että se vastaan tulisi.adele kirjoitti: Entä onko Jumalaa näkynyt? Kuvia?
Täältä päin katsottuna tuo keskustelu on vähän kuin olisi juteltu jostain muusta aineettomasta entiteetistä melkein samoin ilmaisuin.
- Onko painovoimaa näkynyt?
- Ei oo. Taitais vaatia jotain kahvia kovempaa että näkyis.
- Tai otetta luontoon - eikös se oo luonto joka päättää miten luonnonvoimat ilmenee?
Tai toinen vaihtoehto:
- Onko hyvyyttä näkynyt?
- Ei oo. Taitais vaatia jotain kahvia vahvempaa että näkyis.
- Tai luonnetta - ei hyvyys kelle vain näyttäydy.
Toivotan kuitenkin oikein mielenkiintoista etsimistä jos asia kiinnostaa. Aihe lienee varsin vaikea valokuvata jo ihan senkin takia, että aiheen kohdalla on hyvin suuria erimielisyyksiä sen suhteen mihin kohtaan pitäisi tarkentaa, kuinka rajata ja ennen kaikkea siitä millaista suodatusta missäkin yhteydessä tarvitaan. Joidenkin lausuntojen mukaan jo aiheen havaitseminen vaatii nöyrtymisen, rehellisen itsereflektoinnin ja/tai egotrippailusta luopumisen kaltaisia harvinaisia erityistaitoja. Huhupuheet tosin väittävät että nuo kolme erityistaitoa voidaan joissain olosuhteissa tilapäisesti korvata myös tietyillä tilanteisilla ominaisuuksilla joista yleisin lienee "tästä-mä-en-kyllä-enää-selviä" ja toiseksi yleisin "mä-en-jaksa-enää".
-
Reps!jari siren kirjoitti:Olen varmasti kirjoittanut paljon hölmömpiäkin!IlariH kirjoitti:Tässäpä oli varmasti hölmöin kommentti mitä JS on tänne kirjoittanut. Voi hyvä tavaton...jari siren kirjoitti:mutta voisitko ystävällisesti kunioitaa osaavampia kuvaajia olematta kommentoimatta?
Huumorin kukka se on maailman ravitsevin rehu!
-
(Anteeksi, mutta jonkun oli pakko kirjoittaa tämä, olkoon se minä)jari siren kirjoitti:Olen varmasti kirjoittanut paljon hölmömpiäkin!IlariH kirjoitti:Tässäpä oli varmasti hölmöin kommentti mitä JS on tänne kirjoittanut. Voi hyvä tavaton...jari siren kirjoitti:mutta voisitko ystävällisesti kunioitaa osaavampia kuvaajia olematta kommentoimatta?
Tässäpä oli varmasti fiksuin kommentti mitä JS on tänne kirjoittanut.
Matti Vuori
-
- Viesti:
Jokaisella alalla on kiistämättömät mestarinsa. Ja sitten haastajat...OskuK kirjoitti:Olet, mutta tämäkin on huippu omalla tavallaan. Olet vaan niin jäljittelemättömän monipuolisesti törppö.jari siren kirjoitti: Olen varmasti kirjoittanut paljon hölmömpiäkin!
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
spesialisti
gmail(at)sakari.fi