Hämmästys

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Jazzy

Viesti Kirjoittaja Jazzy »

jari siren kirjoitti:
Jazzy kirjoitti:
saltikov kirjoitti:Ollanko me tässä katsomassa valmista kuvasarjaa?
Lopetan tämän aiheen kyselykierteen tähän: Ei olla. Mielestäni olisi fiksua laittaa kuvasarja omaan threadiin ja pitää mahdolliset keskeneräiset työt omalla koneella.
Sä teet niin kuin teet, mutta mä käytän tämän foorumin luomia mahdollisuuksia häikelemättä hyväkseni tehdäkseni hyvän kuvasarjan. Kuten olen aikaisemminkin sanonut, niin tämä foorumi mahdollistaa ideoiden toimivuuden kyselyn.
Mitä tarkoitat foorumin luomilla mahdollisuuksilla? Puhut taas kuvasarjasta. Foorumi mahdollistaa myös sarjan tekemisen, ja onhan niitä täällä nähtykin. Kyse on kuitenkin valokuvauksesta, ei siitä, millaisiin ilmeisiin sinä saat naamasi muuntautumaan. Teet sarjaa, ok. No sarjan toimivuuden kysely onnistunee parhaiten esittämällä kuvat sarjassa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

Jazzy kirjoitti:
jari siren kirjoitti:
Jazzy kirjoitti: Lopetan tämän aiheen kyselykierteen tähän: Ei olla. Mielestäni olisi fiksua laittaa kuvasarja omaan threadiin ja pitää mahdolliset keskeneräiset työt omalla koneella.
Sä teet niin kuin teet, mutta mä käytän tämän foorumin luomia mahdollisuuksia häikelemättä hyväkseni tehdäkseni hyvän kuvasarjan. Kuten olen aikaisemminkin sanonut, niin tämä foorumi mahdollistaa ideoiden toimivuuden kyselyn.
Mitä tarkoitat foorumin luomilla mahdollisuuksilla? Puhut taas kuvasarjasta. Foorumi mahdollistaa myös sarjan tekemisen, ja onhan niitä täällä nähtykin. Kyse on kuitenkin valokuvauksesta, ei siitä, millaisiin ilmeisiin sinä saat naamasi muuntautumaan. Teet sarjaa, ok. No sarjan toimivuuden kysely onnistunee parhaiten esittämällä kuvat sarjassa.
Joo mutta, tarkoitan siis että tämä ei ole kilpailu/pisteytys foorumi ja mielstäni täällä voin esittää keskeneräisiä töitä ja kysyä niistä mielipidettä?
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

saltikov kirjoitti:
Jazzy kirjoitti: Lukaisin vielä kaikki tämän ketjun kommentit läpi, kerrotko tarkalleen mitä kommenttia/ kommentteja tarkoitit. Tuo toinen kehoituiksesi jää kyllä tekemättä.

Kerrotko vielä mikä minun kommentissani _sinua_ häiritsi.
minua_häiritsee_aina_kaikki mutta nyt "niin minäkin teen". Kiitos että useimmat ihmiset tekevät saman asian eritavalla sillä muuten tämä pallo olisi kuollettavan tylsä (nyt se on jo kuolletava mutta että tylsäkin - en kestä ajatusta). On mukava että maailmasta löytyy häiritseviä asioita, kuten juuri nyt. Mutta jos et ymärtänyt miksi kuvat eivät ole VIELÄ yhdessä klimpissä niin en voi auttaa - sinun on hiffatava se itse.

.... ja OT: minu hieman pelottaa että miten jari aiot saada häröä/säröä/rytmihäiriötä sarjaasi?
Elä pelkää, mulla on oma verenpainemittari.
Vastaa Viestiin