300D:n ajurit netistä

Canon 1300D, Canon 1200D, Canon 700D jne.
luola

Viesti Kirjoittaja luola »

laite kirjoitti:Näistä tuli jotenkin omat kirjoitukset mieleen <3
Mhh, no ei minulle. Siis sinun. Tai minun. Tai... äh.
- Elikä pakko selvittää, kun ärsytyskynnyksen ylityttyä tuli tuossa ed. viestissä aloitettua:
-Ko lainaukset ovar KOKO viestejä, eivät vain osia niistä, ja lähestulkoon koko historiikki. Siinä on hieman eri taustaa asialle, kuin sinun tapauksessasi.
lm
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
nieppi

Viesti Kirjoittaja nieppi »

Eivor kirjoitti:Siirry kertakäyttökameraan jos on noin vaikeeta!!!
Mun suosikki likka 17 viestiä ja kaikki pelkkää *sensuroitu*, upeeta!
artur
Viesti:

Viesti Kirjoittaja artur »

nieppi kirjoitti:
Eivor kirjoitti:Siirry kertakäyttökameraan jos on noin vaikeeta!!!
Mun suosikki likka 17 viestiä ja kaikki pelkkää *sensuroitu*, upeeta!
Tuommoiset pitäisi poistaa koko foorumista!
wagner
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wagner »

artur kirjoitti:OK, asensin TWAIN ajurin ja nyt tulee boxi johon pitää valita ohjelma joka vastaanottaisi kuvat. Siinä laatikossa ei ole mitään ohjelmia ja valintoina on ON ja CANCEL. Jos painan OK niin mitään ei tapahdu.

Kenelläkään hajua mitä tässä pitäisi tehdä?
WindowsNT + USB doesn't mix. Käsittääkseni NT:ssä ei ole minkäänlaista USB supporttia, joten voit haudata idean samantien. 300D:hen ei taida saada sarjakaapelia, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäänee joku koneen etupaneliin asennettava muistikortinlukija joka hyrräisi IDE -väylässä.

Helpompaa lienee päivittää kuitenkin W2K käyttikseen.
.Wagner

Balnea, vina, Venus corrumpunt corpora nostra. Sed vitam faciunt bvV.
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

wagner kirjoitti:
artur kirjoitti:OK, asensin TWAIN ajurin ja nyt tulee boxi johon pitää valita ohjelma joka vastaanottaisi kuvat. Siinä laatikossa ei ole mitään ohjelmia ja valintoina on ON ja CANCEL. Jos painan OK niin mitään ei tapahdu.

Kenelläkään hajua mitä tässä pitäisi tehdä?
WindowsNT + USB doesn't mix. Käsittääkseni NT:ssä ei ole minkäänlaista USB supporttia, joten voit haudata idean samantien. 300D:hen ei taida saada sarjakaapelia, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäänee joku koneen etupaneliin asennettava muistikortinlukija joka hyrräisi IDE -väylässä.

Helpompaa lienee päivittää kuitenkin W2K käyttikseen.
Tietysti helpointa olisi lukea koko viestiketju kun tuokin aihe tuli käsiteltyä jo muutamaan otteeseen ;D
Vastaa Viestiin