Ostin käytetyn D50:n ja huomasin , että sen akku on tuota "viallista" sarjaa ja rekisteröin sen netin kautta.
Noin vuorokauden kuluttua tuli viesti jossa luki, että lähetä viallinen akkusi Nikonin Suomen toimistoon. Laitoin akun menemään torstaina 7.9.-06 ja tänään 11.9. tuli postissa uusi akku jonka malli oli en-el3a.
Melko nopeaa oli toiminta, postikulut jouduin maksamaan menosuuntaan itse.
Tärkeä tiedotus d50/d70/d100 & EN-EL3 akkujen omistajill
-
Mihin osoitteeseen lähetit akkusi? Sain postitse pyynnön lähettää akku sinne ja odottaa uutta. Postissa ei ollut osoitetta. Vähän epäilyttää tuo akun lähettäminen jonnekin, kun alunperin ohjeet olivat ihan toisenlaiset.mali99 kirjoitti:Ostin käytetyn D50:n ja huomasin , että sen akku on tuota "viallista" sarjaa ja rekisteröin sen netin kautta.
Noin vuorokauden kuluttua tuli viesti jossa luki, että lähetä viallinen akkusi Nikonin Suomen toimistoon. Laitoin akun menemään torstaina 7.9.-06 ja tänään 11.9. tuli postissa uusi akku jonka malli oli en-el3a.
Melko nopeaa oli toiminta, postikulut jouduin maksamaan menosuuntaan itse.
Nikon D1 on hieno kamera, edelleen!
-
Pistin itse tänään yhden akun vaihtoon, soitin ensin asiasta Nikonille ja käskivät lähettää tälläiseen osoitteeseenJake_B kirjoitti:Mihin osoitteeseen lähetit akkusi? Sain postitse pyynnön lähettää akku sinne ja odottaa uutta. Postissa ei ollut osoitetta.mali99 kirjoitti:Laitoin akun menemään torstaina 7.9.-06 ja tänään 11.9. tuli postissa uusi akku jonka malli oli en-el3a.
Jyrki Tuppurainen / Nikon Nordic AB
Ojahaanrinne 4
01600 Vantaa