Tärkeä tiedotus d50/d70/d100 & EN-EL3 akkujen omistajill

Nikon D5500, Nikon D3300, Nikon D5300 jne.
mali99

Viesti Kirjoittaja mali99 »

Ostin käytetyn D50:n ja huomasin , että sen akku on tuota "viallista" sarjaa ja rekisteröin sen netin kautta.
Noin vuorokauden kuluttua tuli viesti jossa luki, että lähetä viallinen akkusi Nikonin Suomen toimistoon. Laitoin akun menemään torstaina 7.9.-06 ja tänään 11.9. tuli postissa uusi akku jonka malli oli en-el3a.

Melko nopeaa oli toiminta, postikulut jouduin maksamaan menosuuntaan itse.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Jake_B

Viesti Kirjoittaja Jake_B »

mali99 kirjoitti:Ostin käytetyn D50:n ja huomasin , että sen akku on tuota "viallista" sarjaa ja rekisteröin sen netin kautta.
Noin vuorokauden kuluttua tuli viesti jossa luki, että lähetä viallinen akkusi Nikonin Suomen toimistoon. Laitoin akun menemään torstaina 7.9.-06 ja tänään 11.9. tuli postissa uusi akku jonka malli oli en-el3a.

Melko nopeaa oli toiminta, postikulut jouduin maksamaan menosuuntaan itse.
Mihin osoitteeseen lähetit akkusi? Sain postitse pyynnön lähettää akku sinne ja odottaa uutta. Postissa ei ollut osoitetta. Vähän epäilyttää tuo akun lähettäminen jonnekin, kun alunperin ohjeet olivat ihan toisenlaiset.
Nikon D1 on hieno kamera, edelleen!
peippo

Viesti Kirjoittaja peippo »

Jake_B kirjoitti:
mali99 kirjoitti:Laitoin akun menemään torstaina 7.9.-06 ja tänään 11.9. tuli postissa uusi akku jonka malli oli en-el3a.
Mihin osoitteeseen lähetit akkusi? Sain postitse pyynnön lähettää akku sinne ja odottaa uutta. Postissa ei ollut osoitetta.
Pistin itse tänään yhden akun vaihtoon, soitin ensin asiasta Nikonille ja käskivät lähettää tälläiseen osoitteeseen

Jyrki Tuppurainen / Nikon Nordic AB
Ojahaanrinne 4
01600 Vantaa
mali99

Viesti Kirjoittaja mali99 »

Sama osoite minullakin, paitsi vastaanottajan nimi oli Nikon Suomen toimisto. Ja voi kuulemma suoraan paikanpäälläkin käydä vaihtamassa sanoi joku puhelintukiheppu.
Vastaa Viestiin