Luotettavien kauppakump. ketju

Vain yksityishenkilöille. EI FIRMOILLE. Myydään valokuvaukseen liittyvää käytettyä tavaraa. Muista mainita *paikkakunta*! Puhno? Älä nosta ilmoitustasi alle viikon välein (=käytä sen sijaan Muokkaa-nappia!). HINTA PAKOLLINEN.

----Yksityisviesti pysyy Lähtevät-kansiossa, kunnes vastaanottaja on lukenut yv:n. => lukemisen jälkeen siirtyy Lähetetyt-kansioon. ---
Repolainen

Viesti Kirjoittaja Repolainen »

JaniHuurne myyjänä +++
Tuote vastasi kuvausta, oli pakattu hyvin, toimitettiin nopeasti ja yhteydenpito toimi.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Muulikuski

Viesti Kirjoittaja Muulikuski »

VuoKu myyjänä +++. Tuote vastasi täysin kuvausta, tuli nopeasti ja oli hyvin pakattu.
Rutku_Pera

Viesti Kirjoittaja Rutku_Pera »

Tässä nyt kerralla isompi läjä niin uusia kuin vanhempiakin:

lapio myyjänä + (noutokaupat)
Paabo ostajana + (noutokaupat)
Juki150 myyjänä + (posti)
Riisto myyjänä + (posti)
Palautteen antanut: Rutku_Pera

Kiitokset kaikille!
Kakkula^

Viesti Kirjoittaja Kakkula^ »

kileer37 / Myyjänä + : Kakkula^
kileer37

Viesti Kirjoittaja kileer37 »

Kakkula^ ostajana +++, kaikki meni hyvin ja kaupat kasvotusten.
Reino6

Viesti Kirjoittaja Reino6 »

miki ,myyjänä +

Tuote oli siinä kunnossa kuin luvattukin. :)
Rutku_Pera

tomisa, myyjänä +

Tuote oli _vähintäänkin_ siinä kunnossa missä piti ja lähetti jopa särkyvänä, vaikka en sitä vaatinut/pyytänyt. Hyvin oli pakattu ja linssi tuli turvallisesti perille! +++

wosse

Tattiotassa

Viesti Kirjoittaja wosse »

En tiedä onko muut törmänneet tähän, mutta mulla on käytännössä käynyt nyt kaksi kertaa. Toisessa olin myyjänä ja toisessa ostajana.

Tehdään kauppaa ja päästään siihen vaiheeseen, että aletaan sopimaan postituksesta, niin yhtäkkiä ilmoitetaan, että emmä ostakaan kuin ostin jo toisen tai sitten toisessa tapauksessa, että emmä myykkään sulle kun sain 10€ enemmän toiselta. Onko tämä nykyään joku yleinen kauppatapa vai onko mulla ymmärryksessä vikaa?

Vaikka ei olekaan kyse mistään one's in lifetime kaupoista niin nostaa verenpainetta. Pitäisi melkein perustaa ei suositeltavien kauppakumppanien ketju.
Haapalahti

Re: Tattiotassa

Viesti Kirjoittaja Haapalahti »

wosse kirjoitti:En tiedä onko muut törmänneet tähän, mutta mulla on käytännössä käynyt nyt kaksi kertaa. Toisessa olin myyjänä ja toisessa ostajana.

Tehdään kauppaa ja päästään siihen vaiheeseen, että aletaan sopimaan postituksesta, niin yhtäkkiä ilmoitetaan, että emmä ostakaan kuin ostin jo toisen tai sitten toisessa tapauksessa, että emmä myykkään sulle kun sain 10€ enemmän toiselta. Onko tämä nykyään joku yleinen kauppatapa vai onko mulla ymmärryksessä vikaa?

Vaikka ei olekaan kyse mistään one's in lifetime kaupoista niin nostaa verenpainetta. Pitäisi melkein perustaa ei suositeltavien kauppakumppanien ketju.
Toinen tuskaa aiheuttava asia on kun oot myymässä HALVALLA jotain kilkettä ja hinta on muutaman euron.... (alle 50) niin kitistään postimaksusta joka onkin 1 - 5 eur enemmän kun on kuviteltu... #%¤&?!!! ... noutakoot sitte...
-TPi-

Viesti Kirjoittaja -TPi- »

Haapalahti kirjoitti:
Toinen tuskaa aiheuttava asia on kun oot myymässä HALVALLA jotain kilkettä ja hinta on muutaman euron.... (alle 50) niin kitistään postimaksusta joka onkin 1 - 5 eur enemmän kun on kuviteltu... #%¤&?!!! ... noutakoot sitte...
Joo, tämän olen itse laittanut merkille. Sitten jotkut ovat kattoneet postin leimasta, että lähetys on maksanut vaikkapa 7€ ja olen veloittanut posteiksi 10€. Lopputulos on hirvee kitinä, johon olen todennut, että pyysin toimituskulut, en postikuluja.

Toimituskoluihin sisältyy pakkausta ja paketin toimitusta postiin.
panman

Viesti Kirjoittaja panman »

Haapalahti kirjoitti:Toinen tuskaa aiheuttava asia on kun oot myymässä HALVALLA jotain kilkettä ja hinta on muutaman euron.... (alle 50) niin kitistään postimaksusta joka onkin 1 - 5 eur enemmän kun on kuviteltu... #%¤&?!!! ... noutakoot sitte...
Olin myymässä kaukolaukasijaa, maksoi noin kympin ja posti oli 2 euroa. Sain aivan mielettömän sepustuksen, kuinka postit po alle euron. Siis postimerkin hinta. Kerroin että postitan kuplamuovipussissa joka maksaa 1,30... vastauksena oli että käytä talouspaperia ja kääri paperiiin. No kaveri jäi ilman tuoteta, meni muualle. Tälläiset pellet kun alkaa säätämään, niin antaa olla.
Sitten ihmettelen myös sitä kun joku on myymässä jotain ja pyynti on x. Kauppa tehdäänkin huutokauppaperiaatteella, hintapyyntö olikin aloitushinta huutoihin.
Jos ilmossa lukee: tuote eurolla, niin sitten se myydään eurolla eikä pelleillä tarjouskisana. Tietty selkeät virheet on asia erikseen.

Kokonaisuutena täytyy kuitenkin sanoa sekä myyjänä että ostajana: täällä toimii nettishoppailu, myyjät ja ostajat ovat olleet asiallisia.
heppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja heppu »

Vitja pitäis olla: Luotettavien kauppakumppanien ketju
ahto_paine

Viesti Kirjoittaja ahto_paine »

Artistic ja laamadod myyjinä +++
Rutku_Pera

jaeaetee myyjänä +

Postitus ja kaupat kävi nopeaan ja tuote oli asianmukaisesti pakattu. Kiitokset!

luun

Glober ostajana

Viesti Kirjoittaja luun »

Glober ostajana, suosittelen ei mitään ongelmia.
Glober

luun myyjänä

Viesti Kirjoittaja Glober »

Nopea lähetys, hyvin pakattu ja objektiivikin on hyvässä kunnossa kuten myyjä kertoi. +++
kotilahti

janihjaakk myyjävä

Viesti Kirjoittaja kotilahti »

++++
Erittäin nopeaa toimintaa.
Tavara juuri sitä mitä luvattiin.
alspe

Viesti Kirjoittaja alspe »

Harald II:n kanssa hyvät kaupat face-to-face.
Pentaxilla saa kuvia
luun

jyrbba

Viesti Kirjoittaja luun »

jyrbba myyjänä, kaikki oli kuten pitikin. Voin suositella!!
jyrbba
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jyrbba »

Sama pätee ostajaan, luun maksoi samantien tuotteen tilille. Luotettava kauppakumppani.
Vastaa Viestiin