"Roska"

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
nikond3100

"Roska"

Viesti Kirjoittaja nikond3100 »

Kun otan kameran näytön yläpuolella olevan etsimen kautta kuvia , Kuvan vasemmassa yläreunassa näkyy roska. Roska näkyy siis ennen kuvan ottamista. Lopullisessa kuvassa sitä kuitenkaan ei ole. Ja kun kuvaan reaaliaikanäkymällä eli näytön kautta, ennen kuvan ottamista siinä ei näy roskaa, eikä kuvan jälkeen.
Apu olis tarpeen!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

Roska on etsimessä tai tähyslasilla. Siitä ei ole haittaa eikä se näy kuvissa. Sen poistaminen on turhaa ja yritys aiheuttaa usein vain lisää harmia... ;)

..
janu5

Viesti Kirjoittaja janu5 »

Itse poistin vastaavan roskan tuollaisella käsipuhaltimella tosi helposti, eikä häiritse enää.
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

janu5 kirjoitti:Itse poistin vastaavan roskan tuollaisella käsipuhaltimella tosi helposti, eikä häiritse enää.
Itse en puhaltelisi sinne peilikoteloon, koska usein sinne menee vaan lisää roskaa ja se menee lopulta kennolle asti. Jos haluat sinne puhallella, niin kamera ylösalaisin ja puhdistus sellaisella pumpulla, joka on varmasti itsekin puhdas.

..
Vastaa Viestiin