Luotettavien kauppakump. ketju
-
-
-
-
-
Tattiotassa
En tiedä onko muut törmänneet tähän, mutta mulla on käytännössä käynyt nyt kaksi kertaa. Toisessa olin myyjänä ja toisessa ostajana.
Tehdään kauppaa ja päästään siihen vaiheeseen, että aletaan sopimaan postituksesta, niin yhtäkkiä ilmoitetaan, että emmä ostakaan kuin ostin jo toisen tai sitten toisessa tapauksessa, että emmä myykkään sulle kun sain 10€ enemmän toiselta. Onko tämä nykyään joku yleinen kauppatapa vai onko mulla ymmärryksessä vikaa?
Vaikka ei olekaan kyse mistään one's in lifetime kaupoista niin nostaa verenpainetta. Pitäisi melkein perustaa ei suositeltavien kauppakumppanien ketju.
Tehdään kauppaa ja päästään siihen vaiheeseen, että aletaan sopimaan postituksesta, niin yhtäkkiä ilmoitetaan, että emmä ostakaan kuin ostin jo toisen tai sitten toisessa tapauksessa, että emmä myykkään sulle kun sain 10€ enemmän toiselta. Onko tämä nykyään joku yleinen kauppatapa vai onko mulla ymmärryksessä vikaa?
Vaikka ei olekaan kyse mistään one's in lifetime kaupoista niin nostaa verenpainetta. Pitäisi melkein perustaa ei suositeltavien kauppakumppanien ketju.
-
Re: Tattiotassa
Toinen tuskaa aiheuttava asia on kun oot myymässä HALVALLA jotain kilkettä ja hinta on muutaman euron.... (alle 50) niin kitistään postimaksusta joka onkin 1 - 5 eur enemmän kun on kuviteltu... #%¤&?!!! ... noutakoot sitte...wosse kirjoitti:En tiedä onko muut törmänneet tähän, mutta mulla on käytännössä käynyt nyt kaksi kertaa. Toisessa olin myyjänä ja toisessa ostajana.
-
Joo, tämän olen itse laittanut merkille. Sitten jotkut ovat kattoneet postin leimasta, että lähetys on maksanut vaikkapa 7€ ja olen veloittanut posteiksi 10€. Lopputulos on hirvee kitinä, johon olen todennut, että pyysin toimituskulut, en postikuluja.Haapalahti kirjoitti:
Toinen tuskaa aiheuttava asia on kun oot myymässä HALVALLA jotain kilkettä ja hinta on muutaman euron.... (alle 50) niin kitistään postimaksusta joka onkin 1 - 5 eur enemmän kun on kuviteltu... #%¤&?!!! ... noutakoot sitte...
Toimituskoluihin sisältyy pakkausta ja paketin toimitusta postiin.
-
Olin myymässä kaukolaukasijaa, maksoi noin kympin ja posti oli 2 euroa. Sain aivan mielettömän sepustuksen, kuinka postit po alle euron. Siis postimerkin hinta. Kerroin että postitan kuplamuovipussissa joka maksaa 1,30... vastauksena oli että käytä talouspaperia ja kääri paperiiin. No kaveri jäi ilman tuoteta, meni muualle. Tälläiset pellet kun alkaa säätämään, niin antaa olla.Haapalahti kirjoitti:Toinen tuskaa aiheuttava asia on kun oot myymässä HALVALLA jotain kilkettä ja hinta on muutaman euron.... (alle 50) niin kitistään postimaksusta joka onkin 1 - 5 eur enemmän kun on kuviteltu... #%¤&?!!! ... noutakoot sitte...
Sitten ihmettelen myös sitä kun joku on myymässä jotain ja pyynti on x. Kauppa tehdäänkin huutokauppaperiaatteella, hintapyyntö olikin aloitushinta huutoihin.
Jos ilmossa lukee: tuote eurolla, niin sitten se myydään eurolla eikä pelleillä tarjouskisana. Tietty selkeät virheet on asia erikseen.
Kokonaisuutena täytyy kuitenkin sanoa sekä myyjänä että ostajana: täällä toimii nettishoppailu, myyjät ja ostajat ovat olleet asiallisia.
-
- Viesti:
-
-
Glober ostajana
Glober ostajana, suosittelen ei mitään ongelmia.
-
luun myyjänä
Nopea lähetys, hyvin pakattu ja objektiivikin on hyvässä kunnossa kuten myyjä kertoi. +++
-
janihjaakk myyjävä
++++
Erittäin nopeaa toimintaa.
Tavara juuri sitä mitä luvattiin.
Erittäin nopeaa toimintaa.
Tavara juuri sitä mitä luvattiin.
-
- Viesti: