Nopeusvalvontakamerat

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
Hannu KH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

huikka78 kirjoitti:
hsm kirjoitti:
Hoki kirjoitti:
Helsingissä poliisi käyttää liikkuvassa kameravalvonnassa Canon D1:stä tai D1s:ää ja kannettavaa.
Nikonin minä muistelen uutiskuvissa nähneeni.
hsm
Kyllä on merkkiuskollista porukkaa tämä digiväki =)
Eikös poliisit oo yleensä käyttäneet Minoltaa?
Ainoita ammatissaan kameraa käyttävä ryhmä kyseisellä merkillä, mutta digi muuttaa näköjään senkin.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Härkönen

Viesti Kirjoittaja Härkönen »

Joikhu kirjoitti:Itse asiassa ei taida valojen suuntaus ylös auttaa =;-) Eikös pikavoitto lähetetä auton omistajalle? Elikkäs vaikka mummo ajaisi minun autolla 140 Km/h tolppapoliisiin niin sakot tulisi minulle... Näin ainakin olen ymmärtänyt. Autosta siis riittää kun saa rekkarista selvää... Voi kyllä olla että olen kässännyt asian väärin
Muistaisin joskus nähneeni jossain ulkomaalaisessa autolehdessä myynnissä kalvoa, jota liimataan rekisterikilven päälle, niin ei näy rekkari niissä valokuvissa. Sitä en tiedä toimiiko tuo, mutta taitaa suomessa olla yhtä laiton juttu, kun tutkanpaljastinkin...
Hoki

Viesti Kirjoittaja Hoki »

Jossain lehdessä oli juttua jonkin aikaa sitten tuollaisesta kalvosta ja ei se ainakaan Ruotsin poliisin testeissä ollut toiminut. Siinä oli valvontakameran kuva kalvolla ja ilman, mutta ei niissä näkynyt eroa.

Jotta tuo kalvo toimis, niin sen pitäisi heijastaa salaman väläys takaisin kameraan tai heijastaa niin kirkkaasti, että rekisteri ei näy. Jos se heijastais kovin kirkkaana, niin ei siitä saisi selvää yölläkään ja siitähän C-ryhmäläiset varmaan tykkäisi.
Canon Ixus 400
Vastaa Viestiin