hyviä kuvauspaikkoja/kohteita Kuopion seudulla?
-
hyviä kuvauspaikkoja/kohteita Kuopion seudulla?
moro!
Asun Kuopiossa ja olen yrittänyt ettiä hyviä kuvauspaikkoja ja kohteita Kuopiosta tai välittömästä läheisyydestä, mutta on ollut aika nihkeetä, tietysti tulee mielee Puijon torni mut tuntuu että sitä on kuvannut jo ihan tarpeeks ja siihen se oikeestaan jääkii. Olisinkin kysellyt teiltä viisaammilta ja kauemmin valokuvausta harrastaneilta, että osaisitteko suositella jotain paikkaa/ kohdetta, josta voisi saada mielenkiintosia ja hyviä kuvia?
Kiitokset jo etukäteen kaikille vastanneille!! :)
Asun Kuopiossa ja olen yrittänyt ettiä hyviä kuvauspaikkoja ja kohteita Kuopiosta tai välittömästä läheisyydestä, mutta on ollut aika nihkeetä, tietysti tulee mielee Puijon torni mut tuntuu että sitä on kuvannut jo ihan tarpeeks ja siihen se oikeestaan jääkii. Olisinkin kysellyt teiltä viisaammilta ja kauemmin valokuvausta harrastaneilta, että osaisitteko suositella jotain paikkaa/ kohdetta, josta voisi saada mielenkiintosia ja hyviä kuvia?
Kiitokset jo etukäteen kaikille vastanneille!! :)
-
Sinä itse, läheiset, kaverit ja kyläläiset sekä heidän arkinen elämänsä. Ne kuvat ovat automaattisesti "mielenkiintoisia" ja "hyviä" koska niitä kuvia ei voi ottaa kukaan muu kuin sinä. Arjen ytimeen porautuva kuvasarja aikalaisistasi on 35 vuoden kuluttua mittaamattoman arvokas. Kuopion kirkot, sillat ja talitintit eivät ole.jamppa1988 kirjoitti:...osaisitteko suositella jotain... kohdetta, josta voisi saada mielenkiintosia ja hyviä kuvia?
-
-