Joku tarjoaa netissä kuvauspalvelua nimelläni
-
Joku tarjoaa netissä kuvauspalvelua nimelläni
Törmäsin kuuklettamalla foorumiin, jossa joku tarjoaa kuvauspalveluita niimelläni ja sähköpostiosoite ei todellakaan ole minun. Miten helkkarissa tuommoisista pääsee eroon?
Vauhti korjaa virheet
-
Re: Joku tarjoaa netissä kuvauspalvelua nimelläni
Minä varmaan ottaisin välittömästi yhteyttä ko. foorumin ylläpitoon.Rustinki kirjoitti:Törmäsin kuuklettamalla foorumiin, jossa joku tarjoaa kuvauspalveluita niimelläni ja sähköpostiosoite ei todellakaan ole minun. Miten helkkarissa tuommoisista pääsee eroon?
Smith & Wesson: the original point-and-shoot interface
-
Kauneus.com foorumilta en löytänyt semmoista. Tuota samaa *sensuroitu* on kirjoitettu esim suomi24:lle jne. PRKL!DorianBlue kirjoitti:Minä varmaan ottaisin välittömästi yhteyttä ko. foorumin ylläpitoon.Rustinki kirjoitti:Törmäsin kuuklettamalla foorumiin, jossa joku tarjoaa kuvauspalveluita niimelläni ja sähköpostiosoite ei todellakaan ole minun. Miten helkkarissa tuommoisista pääsee eroon?
Vauhti korjaa virheet
-
http://www.whatismyip.com.np/kauneus.comRustinki kirjoitti:Kauneus.com foorumilta en löytänyt semmoista. Tuota samaa *sensuroitu* on kirjoitettu esim suomi24:lle jne. PRKL!DorianBlue kirjoitti:Minä varmaan ottaisin välittömästi yhteyttä ko. foorumin ylläpitoon.Rustinki kirjoitti:Törmäsin kuuklettamalla foorumiin, jossa joku tarjoaa kuvauspalveluita niimelläni ja sähköpostiosoite ei todellakaan ole minun. Miten helkkarissa tuommoisista pääsee eroon?
-
Kiitos!ossipena kirjoitti:http://www.whatismyip.com.np/kauneus.comRustinki kirjoitti:Kauneus.com foorumilta en löytänyt semmoista. Tuota samaa *sensuroitu* on kirjoitettu esim suomi24:lle jne. PRKL!DorianBlue kirjoitti: Minä varmaan ottaisin välittömästi yhteyttä ko. foorumin ylläpitoon.
Vauhti korjaa virheet
-
Kannattaa näköjään kuuklettaa omalla ja yrityksen nimellä. Nimelläni on haettu malleja aivan eri periaatteilla kuin mitä itse arvostan.
Tämä selvittää hieman viimeaikaisia yhteydenottoja minulle ja toiseen yritykseen joka hommaan on vedetty mukaan. Harmi vaan että tätä on ehtinyt tapahtua toista kuukautta. Pitää tehdä rikosilmoitus, koska ei tiedä vielä homman laajuutta :(
Tämä selvittää hieman viimeaikaisia yhteydenottoja minulle ja toiseen yritykseen joka hommaan on vedetty mukaan. Harmi vaan että tätä on ehtinyt tapahtua toista kuukautta. Pitää tehdä rikosilmoitus, koska ei tiedä vielä homman laajuutta :(
Vauhti korjaa virheet
-
Sovi aika kuvauksiin ja vedä nelivitonen polvilumpioon?Rustinki kirjoitti:Törmäsin kuuklettamalla foorumiin, jossa joku tarjoaa kuvauspalveluita niimelläni ja sähköpostiosoite ei todellakaan ole minun. Miten helkkarissa tuommoisista pääsee eroon?
..
-
Sähköpostit ei menneet perille....Munt kirjoitti:Sovi aika kuvauksiin ja vedä nelivitonen polvilumpioon?Rustinki kirjoitti:Törmäsin kuuklettamalla foorumiin, jossa joku tarjoaa kuvauspalveluita niimelläni ja sähköpostiosoite ei todellakaan ole minun. Miten helkkarissa tuommoisista pääsee eroon?
..
Vauhti korjaa virheet
-
- Viesti:
-
-
-
-
Näin olenkin tehnyt. Tähän on vedetty toinenkin yritys mukaan ja olin heihin yhteydessä. Sinne on tehty asian tiimoilta kyselyitä, jotka varmistaa asian.OskuK kirjoitti:Jos itse epäilisin moista vakavasti, niin ilman muuta tekisin tutkintapyynnön polliisille.Rustinki kirjoitti:No nimi homma voi mennä noinkin, mutta ei tässä tapauksessa.
Vauhti korjaa virheet
-