VilleJ kirjoitti:Mustan ostavat ne, jotka haluaa päteä kamerallaan - tavallisen ne, jotka pätevät kuvillaan ;)
Jos valittavana on hopean- tai mustanvärinen kamera, joka maksaa n. 1000 euroa, ottaisin ehdottomasti mustan, koska se näyttää paremmalta. Ei siinä ole kysymys pätemisestä, musta vain näyttää paremmalta.
musta mustakuula ois kivampi kuin hopiakuula. En minä kyllä aurinkoon jättäis hopiakuulaakaan vaikka sitoisikin vähemmän auringon energiaa, objektiivit kun ovat monet mustia. Tietty jos käyttää vaan pitkiä älliä. Siksi Canonkin varmaan maalaa tele ällät valkoisiksi, etteivät raukat sulaisi auringossa.
Jalusta on kuitenkin melko musta, niin kompensoi vähän tuota hopiaista kameraa. :)
Ei tuo hopiainen väri niin haittaa, mutta painoa saisi olla saman verran kuin D60:ssä.
VilleJ kirjoitti:Mustan ostavat ne, jotka haluaa päteä kamerallaan - tavallisen ne, jotka pätevät kuvillaan ;)
Minä ostaisin mustan version vain siksi, ettei kaikki näe kilometrin päähän kameran merkkiä ja mallia... Sitä paitsi ne mustat tötteröt ja musta salama sopii mustaan kameraan paremmin :)
Miksi ostaa kakkaa eri kuorissa?
Jos porukka haluaa mustia runkoja niin minä voin maalata.
Takuu vissiin menee mutta entäpä sitten? JAS kuitenkaan noita takuuseen huolisi, keksivät vaan jonkin stoorin että miksi ei mene takuuseen. (noku siinä on naarmu, nokun on kuvattu aurinkoon, nokun on ollu pakkasessa)
Jos valittavana on hopean- tai mustanvärinen kamera, joka maksaa n. 1000 euroa, ottaisin ehdottomasti mustan, koska se näyttää paremmalta. Ei siinä ole kysymys pätemisestä, musta vain näyttää paremmalta.
veit sanat suusta. kyllähän ulkonäkö vaikuttaa ostopäätökseen; olipa tuote mikä tahansa. Miksi muuten autojakin myydään sitten useissa eri väreissä ?!?
janman kirjoitti:voi pimppi teijän kanssanne...... se on ihan sama minkä värinen värkki on, jos (kun) ei sitä osaa kuitenkaan käyttää...... lopettakaa jo,pliis....
Näytäs nyt sitten miten kameraa käytetään? Esim jollain esimerkkikuvalla kiitos?
Siis sitä myydään "black edition kittinä" kahva, USM-linssi, ja mustat kuoret. joistai liikkeistä saa 256 muistin mukaan.
Suomalaista versiota saa Kodak expresseistä tapiola, omena ja sello.
Oon nyt näin fiksuna joulun alla hankkimassa kyseistä kameraa, mustan huomattuani laittoi kyllä hieman vielä miettimään; on kyllä mukavan pelkistetyn näköinen, sopii lisäakkukotelonkin kanssa paremmin yhteen - pätemisistä viis.
Mutta mistähän mahtaisi saada Turun seudulta, anyone?
Rajalan 899e 256mb muistilla ei sinänsä ole paha tarjous mutta ei kait saa kuin hopeisena.