real-me kirjoitti:tänään oli nytissä mainos että 300d ostajalle 256mt compact flash kortti ku rekisteröity ostajaksi canonin sivuilla.
onkohan se nyt olevinaan meidän korvike tuolla muiden saamalle 100€?
Ilmainen kortti todellakin tuli minullekin Canonilta. Kamerani on Saksasta tilattu. Onhan tuokin n. 40 euron arvoinen etu.
Oho, kallis kortti on kun uus maksaa kaupassa ~20e.
Kortti, joka minulle postitettiin on Sandisk Compact Flash Ultra II, 256 MB, hinta esim. Bulldogissa 48 eur.
Kerropa meille muillekin, mistä 256 MB Ultra II kortteja voi ostaa 20 eurolla?
Seppo K kirjoitti:Kortti, joka minulle postitettiin on Sandisk Compact Flash Ultra II, 256 MB, hinta esim. Bulldogissa 48 eur.
Jaa, etpä tuota ultraa maininnut aikaisemmin vissiinkään?
Seppo K kirjoitti:Kortti, joka minulle postitettiin on Sandisk Compact Flash Ultra II, 256 MB, hinta esim. Bulldogissa 48 eur.
Jaa, etpä tuota ultraa maininnut aikaisemmin vissiinkään?
Ei ollut alunperinkään tarkoitus alkaa kortin teknisiä ominaisuuksia luettelemaan, vaan ainoastaan oli informoida tästä mahdollisuudesta 300D ostajille.
jtervo:
Juu, näin aiommekin tehdä niin kuin kuvailit. :)
Kirjoitimme cashback-lappuun minun nimeni c/o kaverini nimi & osoite, joten käytännössä shekki on minun, ja saattaa olla, että joudun kirjoittamaan valtuutuksen lunastusta varten. Eli hiukan mutkan kautta tämä homma meni. Yhtä lailla olisi varmaan toiminut ilman minun nimeäni.
photokka kirjoitti:jtervo:
Juu, näin aiommekin tehdä niin kuin kuvailit. :)
Kirjoitimme cashback-lappuun minun nimeni c/o kaverini nimi & osoite, joten käytännössä shekki on minun, ja saattaa olla, että joudun kirjoittamaan valtuutuksen lunastusta varten. Eli hiukan mutkan kautta tämä homma meni. Yhtä lailla olisi varmaan toiminut ilman minun nimeäni.