Usean käyttäjän web -albumi

Arkisto-ohjelmia, selausohjelmia, kuva-albumeja webbiin tekeviä
markusjy

Usean käyttäjän web -albumi

Viesti Kirjoittaja markusjy »

Tervehdys!

Olen tässä koittanut etsiskellä valmiina netissä toimivaa palvelua. Tarve olisi sellaiselle nettialbumille, jota yksi henkilö hallinnoisi, mutta mihin voisi kuka tahansa salasanan avulla lisätä kuvia ja kommentteja. Picasaan voi kutsutut ihmiset lisätä kuvia, tosin toimivuutta en ole vielä kokeillut. Ongelma tuossa on se, että kuvien lisääjät täytyy erikseen kutsua, tässä tapauksessa olisi kätevintä vain jakaa tarvittava tunnus/salasana asianosaisille.

Suurin osa netissä olevista albumipalveluista näyttää olevan yhden ihmisen kuvia varten.

Jos jollain on ollut vastaavalle tarvetta ja ratkaisu on löytynyt, niin vihjeistä kiitollisena kiittäen :-)

Palvelun ei tarvitse olla ilmainen, mutta toki se on plussaa.

T.
Markus
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
elmar

Viesti Kirjoittaja elmar »

Miksei tuo toimisi useallekin käyttäjälle > http://www.kuvat.fi/ ?
AnttiHar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiHar »

kuvat.fi on muuten ihan jees, mutta salasanat ko. sivustoon antavat nämä hallintaoikeudet kaikille eli ei ole erikseen salasanoja ylläpidolle ja käyttäjille.

Olipas hankalasti sanottu :-). Enihuu, mä pyöritän yhden pikkuseurueen kuukausittaista kuvakatselmusta oman sivustoni lukituissa foldereissa. Tää edellyttää kuitenkin, että lisään itse kuvat folderiin ja erillisellä salasanalla katseluoikat kaikille. Kun nyt en halua antaa kaikille mahista editoida mun sivustoa.

Itseasiassa pyytämäsi fiitseri ois kyllä ihan jees ko. sivustolla.
TomSal

Viesti Kirjoittaja TomSal »

Kyhäsin aikoinaan kollektiivisen blogin :
http://www.dreamsnapper.com/

Tuonne voi kuka tahansa lisätä kuvia ja kommentteja, mutta minä hallinnoin sitä. Palvelu on rakennettu Tumblr-alustalle.
Vastaa Viestiin