Ei edelleenkään 100 e takaisinmaksua suomalaisille...
-
Ite ostin 300D:n melkein heti ilmestymisensä jälkee. Mietinkin, että mitä toi kampanjatarra tarkoittaa? Onko uusissa kamerapaketeissa jokin tarra joka sitte oikeuttaa tohon muistikorttiin, jos näin on niin vanhat ostajathan jätetään tämän piiristä pois.
Itse kuitenkin rekisteröidyn sivutolle, mutta ei ollut missään mitään puhetta koko kortista enkä usko, että se sieltä itsestääkään tulee.
No kaipa tämä asia selviää ja ilmoitelkaa jos joku on muistikorttinsa jo saanut.
Itse kuitenkin rekisteröidyn sivutolle, mutta ei ollut missään mitään puhetta koko kortista enkä usko, että se sieltä itsestääkään tulee.
No kaipa tämä asia selviää ja ilmoitelkaa jos joku on muistikorttinsa jo saanut.
-
Minäkin rekisteröidyin sinne jokin aika sitten ja rekisteröinnin jälkeen löysiin sieltä sellaisen pienen linkin missä mainittiin asiasta ja sinne mentyä kysyttiinkin heti sitä kamppanja koodia.holla kirjoitti:Ite ostin 300D:n melkein heti ilmestymisensä jälkee. Mietinkin, että mitä toi kampanjatarra tarkoittaa? Onko uusissa kamerapaketeissa jokin tarra joka sitte oikeuttaa tohon muistikorttiin, jos näin on niin vanhat ostajathan jätetään tämän piiristä pois.
-
- Viesti:
Kun ostin oman kamerani 1.9.2004 niin sain canonilta ilmaisen 256 mb muistikortin, rekisteröidyttyäni Canon Image Gateway palveluun...
muistaaksi tarjous meni sillälailla ett jos oli ostanut canon 300d kameran 1.9 - 30.12.04 aikana niin kyseisen muistikortin sai ilmaiseksi. Tässäkin tarjouksessa piti syöttää "canonin mainitsema kampanja koodi" Kuitenkaan tätä koodia en paketistani löytänyt joten soitin canonille muutaman puhelin soiton jonka jälkeen lupasivat lähettää koodin minulle postitse....
Sitten kun koodin sain niin kirjauduin välittömästä Canon image Gatewayn sivuille, mutta pettymyksekseni huomasin "tarjous" pop up
ikkunan hävinneen... eli nyt minulla oli koodi mutta ei paikkaa mihinkä koodin olisin syöttänyt ;D
Alkoi hermot tässä vaiheessa olemaan aika tiukalla! Noh taas muutama selvittely soitto canon helpdeskin puolelle, jossa myös kummastelivat tätä bugia.. Meni pari viikkoa niin sain canonilta puh. soiton että kuulemma lähettäävät minulle Hollannista sen kortin ihan manuaalisesti normaalin postin kautta suomeen... Tässä vaiheessa olin tietenkin tyytyväinen, mutta vielä tyytyväisempi olin kun yllätykseni huomasin muutaman päivän sisällä saaneeni 2 kpl 256 muistikortteja ilmaiseksi... nämä tulivat peräkkäisinä päivinä kotiin ;D Oli tainnut canonilla mennä tieto perille vihdoinkin mutta tuplana ;D Tämä ei tietenkään minua haitannut! Eläköön CANON!
muistaaksi tarjous meni sillälailla ett jos oli ostanut canon 300d kameran 1.9 - 30.12.04 aikana niin kyseisen muistikortin sai ilmaiseksi. Tässäkin tarjouksessa piti syöttää "canonin mainitsema kampanja koodi" Kuitenkaan tätä koodia en paketistani löytänyt joten soitin canonille muutaman puhelin soiton jonka jälkeen lupasivat lähettää koodin minulle postitse....
Sitten kun koodin sain niin kirjauduin välittömästä Canon image Gatewayn sivuille, mutta pettymyksekseni huomasin "tarjous" pop up
ikkunan hävinneen... eli nyt minulla oli koodi mutta ei paikkaa mihinkä koodin olisin syöttänyt ;D
Alkoi hermot tässä vaiheessa olemaan aika tiukalla! Noh taas muutama selvittely soitto canon helpdeskin puolelle, jossa myös kummastelivat tätä bugia.. Meni pari viikkoa niin sain canonilta puh. soiton että kuulemma lähettäävät minulle Hollannista sen kortin ihan manuaalisesti normaalin postin kautta suomeen... Tässä vaiheessa olin tietenkin tyytyväinen, mutta vielä tyytyväisempi olin kun yllätykseni huomasin muutaman päivän sisällä saaneeni 2 kpl 256 muistikortteja ilmaiseksi... nämä tulivat peräkkäisinä päivinä kotiin ;D Oli tainnut canonilla mennä tieto perille vihdoinkin mutta tuplana ;D Tämä ei tietenkään minua haitannut! Eläköön CANON!
Toisin Nikonilla. Alla top-foto.de:n vastaus kun kysyin Nikonin rahanpalutuksesta:
Hi there!
Yes, the cash-back action is valid for all cameras bought in Germany. Even
if you live in Finland, Belgium, Spain, ...! :-)
Tämä paketti kiinnostaa, varsin edullinen ?
Nikon D70 + Nikon 18-70mm AF-S G DX IF-ED + SB-600 Speedlite + EUR 100,00 CashBack 1279 €
Nikoni johtaa 2-0 toinen piste tulee ettei pdf manuaaleissa ole vesileimaa.
Hi there!
Nikon D70 + Nikon 18-70mm AF-S G DX IF-ED + SB-600 Speedlite + EUR 100,00 CashBack 1279 €
-
Joo... Ei paha postiennakolla kuluineen Suomeen - 1.313,29.alaroma1 kirjoitti:Toisin Nikonilla. Alla top-foto.de:n vastaus kun kysyin Nikonin rahanpalutuksesta:
Hi there!
Juha Makkonen
http://www.digislr.net
-
Lieneekö jälkikäteen Saksan Nikonilta?amn- kirjoitti:Hyvältä tarjoukselta vaikuttaa toi.
Sattuuko kukaan tietämään miten tuo 100e hyvitys tapahtuu eli otetaanko suoraan hinnasta pois (mikä olisi järkevää) vai pitääkö se erikseen kuitin kanssa hakea jostain?
Juha Makkonen
-
Miten ymmarratte taman:
The offer is only valid only for the EOS 300D and the product should be purchased in the following countries: The Netherlands, Belgium, Switzerland, Austria, Sweden, Greece, Portugal, Spain, Germany, France, United Kingdom, Ireland or Luxembourg. The offer can only be applied when resident of a country in the European Union, Norway, Liechtenstein, Iceland and Switzerland, but as mentioned above the product needs to be purchased by the end-user in one of the countries above.
Voiko olla suomalainen ostaja jos ostaa kameran Saksasta.
http://canon.onlinerebates.com/terms.aspx
-Tuomas
The offer is only valid only for the EOS 300D and the product should be purchased in the following countries: The Netherlands, Belgium, Switzerland, Austria, Sweden, Greece, Portugal, Spain, Germany, France, United Kingdom, Ireland or Luxembourg. The offer can only be applied when resident of a country in the European Union, Norway, Liechtenstein, Iceland and Switzerland, but as mentioned above the product needs to be purchased by the end-user in one of the countries above.
Voiko olla suomalainen ostaja jos ostaa kameran Saksasta.
http://canon.onlinerebates.com/terms.aspx
-Tuomas
-Tuomas
-
Miten siis nämä cashbackit toimivat suomalaisille, (sekä Canonin että Nikonin). Canonilla näyttäisi olevan tuo nettisysteemi vai pitääkö kuitteja lähetellä johonkin ulkomaille, entä onko maksu rahat tilille vai shekki tai vastaava?
Canonin sivuilla sanotaan:
Canonin sivuilla sanotaan:
Canon will send you a €100 cheque or wire (or the equivalent in your local currency). For consumers in Spain, only cheques are available.
-
Tekstin mukaan ostaja voi olla mistä tahansa EU-maasta, mutta vain mainituista paikoista ostetut kamerat oikeuttavat alennukseen (saattaa viitata siihen, että ostopaikka tulisi sijaita ko. maissa, ei pelkästään netissä).tmaisala kirjoitti:Miten ymmarratte taman:
-Tuomas
Tämä lienee Suomen maksutapa:
2. For participants in all other countries, Canon will wire deposit the money directly into your bank account (provided all above bank details are correct and complete) should you have chosen that option. Local bank charges may be applied and are the responsibility of the consumer. If you fill in the correct IBAN number, bank name and Bank City, no additional bank details are necessary.
Juha Makkonen
-
Ostin tänään (tai siis ti 7.12.) Saksasta mustan 300D-kitin EF-S 18-55U -putkella (USM).
Kaupasta tulleessa rebate-lapussa luki, että pitäisi olla osoite Saksassa. Setin mukana sai myös koodin, jolla saa netistä 256mb muistikortin (tämäkin toimitus vain Saksaan).
Selvittelen, miten rebate onnistuu. Ajattelin kysyä ensin asiaa Canonin asiakaspalvelusta. Tarvittaessa pitää sitten alkaa etsimään tuttuja Saksasta...
Kaupasta tulleessa rebate-lapussa luki, että pitäisi olla osoite Saksassa. Setin mukana sai myös koodin, jolla saa netistä 256mb muistikortin (tämäkin toimitus vain Saksaan).
Selvittelen, miten rebate onnistuu. Ajattelin kysyä ensin asiaa Canonin asiakaspalvelusta. Tarvittaessa pitää sitten alkaa etsimään tuttuja Saksasta...
-Tuomas
-
Sähköpostiosoitetta ei tunnu löytyvän. Eri maiden Canonin saiteilla lukee, että kameran pitää olla ostettu ko. maasta, johon cash back -lappua lähettää, mutta ei ole selkeätä linjaa, pitääkö myös olla osoite ko. maassa.
Ehkä se menee sitten välikäsikikkailuksi. Tyhmä juoksuttaa kavereita 100e:n ja muistikortin takia :-(
Ehkä se menee sitten välikäsikikkailuksi. Tyhmä juoksuttaa kavereita 100e:n ja muistikortin takia :-(
-Tuomas
-
Minä ostin omani ihan fyysisesti Saksassa oikeassa kaupassa ja natiivi saksalainen kaverini tavasi cashback-lappua niin, että lunastajalla on oltava osoite Saksassa. Jätin sitten lapun kaveriilleni, joka täytti siihen oman osoitteensa ja peräti sai shekin. Nyt vielä mietitään, kuinka rahat siirretään tililleni...
-
Eikös viisainta ole, että kaverisi kiikuttaa sekin omaan pankkiinsa ja siirtää rahat sinun tilillesi? Siis jos ymmärsin oikein niin kaverisi asuu Saksassa. Sekin lunastuskustannukset ovat pienet (siis jos saksalaisen sekin lunastaa saksassa) ja pankkisiirto EU-maiden välillä on ilmaista (tai saman hintaista kuin siirrot ko. pankissa maan sisällä) kunhan käyttää IBAN numeroa ja pankin kansainvälistä koodia, jonka saat omasta pankistasi (itse näen sen online-pankistakin).photokka kirjoitti:Minä ostin omani ihan fyysisesti Saksassa oikeassa kaupassa ja natiivi saksalainen kaverini tavasi cashback-lappua niin, että lunastajalla on oltava osoite Saksassa. Jätin sitten lapun kaveriilleni, joka täytti siihen oman osoitteensa ja peräti sai shekin. Nyt vielä mietitään, kuinka rahat siirretään tililleni...
EDIT: Siis tarkoitin yllä että 1. sekki kaverin tilille 2. siirto kaverin tililtä sinun tilillesi.
-
Ja jos jollakulla on luotettava saksalainen kaveri jolla olisi kiinnostusta asiaan niin siinähän olisi hänelle hyvä bisnes pyöritellä noita cashbakkeja pientä palkkiota vastaan.
...harmi kun en asustele saksassa..
Kuinka nopeasti tuon cashbackin saa lunastettua, meinaan kun kaveri siellä on ensi helmikuuhun saakka?
Kuinka nopeasti tuon cashbackin saa lunastettua, meinaan kun kaveri siellä on ensi helmikuuhun saakka?
-
Aloin heti miettiä saksassa asuvana pientä bisnistä, mutta sen kyllä kaataa heti seuraava kohta:jujosaar kirjoitti:Ja jos jollakulla on luotettava saksalainen kaveri jolla olisi kiinnostusta asiaan niin siinähän olisi hänelle hyvä bisnes pyöritellä noita cashbakkeja pientä palkkiota vastaan.
http://canon.onlinerebates.com/faq.aspx
ja sieltä lainaus :
Q. How many times can I apply for the cashback?
A. There is a limit of one cash back per person per household.
Kerranhan se toki onnistuu, tarjous näyttää olevan voimassa ensi tammikuun loppuun ja lupaavat toimittaa rahat 30päivän sisällä.
Juho
-
Ilmainen kortti todellakin tuli minullekin Canonilta. Kamerani on Saksasta tilattu. Onhan tuokin n. 40 euron arvoinen etu.real-me kirjoitti:tänään oli nytissä mainos että 300d ostajalle 256mt compact flash kortti ku rekisteröity ostajaksi canonin sivuilla.
onkohan se nyt olevinaan meidän korvike tuolla muiden saamalle 100€?
Oho, kallis kortti on kun uus maksaa kaupassa ~20e.Seppo K kirjoitti:Ilmainen kortti todellakin tuli minullekin Canonilta. Kamerani on Saksasta tilattu. Onhan tuokin n. 40 euron arvoinen etu.real-me kirjoitti:tänään oli nytissä mainos että 300d ostajalle 256mt compact flash kortti ku rekisteröity ostajaksi canonin sivuilla.
onkohan se nyt olevinaan meidän korvike tuolla muiden saamalle 100€?